متلک انداختن به مهاجم آرژانتینی به خاطر علاقه‌اش به رونالدو!

متلک انداختن به مهاجم آرژانتینی به خاطر علاقه‌اش به رونالدو!

پایگاه خبری فوتبالی - بازیکنان تیم ملی آرژانتین به شکل بی رحمانه ای به آلخاندرو گارناچو متلک می اندازند و این بازیکن را به خاطر علاقه اش به کریستیانو رونالدو در اردوی آلبی سیلسته، سوژه شوخی های خود قرار می دهند.

به گزارش فوتبالی، به گفته پاردس، هافبک آرژانتین و تیم ملی رم، خود او و هم تیمی هایش در تیم ملی آرژانتین تا جایی که بتوانند گارناچو را به خاطر علاقه اش به رونالدو دست می اندازند. بیشتر جوان های آرژآنتینی اسطوره خود را لیونل مسی می دانند اما گارناچو به ستاره سابق رئال مادرید و منچستریونایتد علاقه دارد.  گارناچو دو هفته پیش و  پس از سوپرگل در مقابل اورتون، به سبک رونالدو خوشحالی کرد. این مهاجم 19 ساله در ماه مارس برای اولین بار در لیست تیم بزرگسالان آژانتین قرار گرفت.

پاردس در این باره گفته است:" در مورد علاقه گارناچو به رونالدو، با او شوخی می کنیم. او خیلی خجالتی است و پاسخی نمی دهد. پسر بیچاره، به شدت روی اعصابش راه می رویم. البته سعی می کنیم که او در گروه احساس راحتی کند اما به نظر می رسد که خیلی استرس دارد و ترجیح می دهد که صحبت نکند. اما همان طور که گفتم، تصور می کنم که رونالدو اسطوره اش است و سعی می کند که شبیه او باشد. این مسئله ای طبیعی است و جای تعجبی ندارد."

4125