تعریف و تمجید اسطوره منچستریونایتد از مدافع فرانسوی آرسنال

تعریف و تمجید اسطوره منچستریونایتد از مدافع فرانسوی آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی- ویلیام سالیبا با درخشش خود در این فصل باعث شد تا نظر ریو فردیناند، ستاره اسبق منچستریونایتد به او جلب شود.

به گزارش فوتبالی، رقابت‌های این فصل لیگ برتر انگلیس با قهرمانی چهارباره منچسترسیتی به پایان رسید و آرسنال باز هم مثل فصل گذشته کورس قهرمانی را به سیتیزن‌ها واگذار کرد. در حالی که شاگردان آرتتا در تمام فصل در سطح قابل قبولی قرار داشتند و در نهایت توانستند 89 امتیاز به دست بیاورند، اما باز هم حریف منچسترسیتی و پپ گواردیولا نشدند تا سرمربی سابق بارسلونا و بایرن مونیخ به سلطه خود در لیگ برتر انگلیس ادامه دهد.

آبی‌های شهر منچستر برای چهارمین سال پیاپی جام نقره‌فام لیگ برتر انگلیس را بالای سر بردند، کاری که هیچ تیمی در تاریخ لیگ برتر انجام نداده بود، حتی منچستریونایتد سر الکس فرگوسن. با این حال اما عملکرد درخشان توپچی‌ها از نظر کارشناسان و رسانه‌ها دور نماند. ستاره‌هایی همچون دکلان رایس، مارتین اودگارد و ویلیام سالیبا مورد تعریف و تمجید رسانه‌ها قرار گرفتند.

ریو فردیناند، مدافع سابق منچستریونایتد در خصوص ویلیام سالیبا گفت: «او تنها بازیکن تاریخ لیگ انگلیس است که در تمامی دقایق فصل به میدان رفته؛ اما حتی نشانه‌ای از خستگی هم در بازی او به چشم نمی‌خورد. او توانایی‌های زیادی دارد و فکر می‌کنم او هنوز به بالاترین سطح خودش نرسیده است.»

حالا ویلیام سالیبا به پیشنهادهایی از سوی باشگاه‌های بزرگ غیرانگلیسی مواجه شده است. شنیده‌ها حاکی از آن است که پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ تمایل دارند تا برای به خدمت گرفتن او تلاش کنند اما بعید است باشگاه آرسنال مدافع فرانسوی را به سادگی از دست بدهد.

1428