واکنش ستاره منچستریونایتد به انتقادها: به هیچ دردی نمی‌خورم؟

واکنش ستاره منچستریونایتد به انتقادها: به هیچ دردی نمی‌خورم؟

پایگکاه خبری فوتبالی - عملکرد کاسمیرو در هفته های اخیر با انتقادهای زیادی مواجه شده است.

به گزارش فوتبالی، بازیکن برزیلی در بخش زیادی از فصل عملکرد قابل قبولی داشت اما در زمان حضورش در پست دفاع میانی، اشتباهات فاحشی داشته و همین مسئله به نتایج ضعیف منچستریونایتد منجر شده است. 

کاسمیرو بدین ترتیب در عرض یک سال از عرش به فرش رفته است. او به خاطر فصل اولش در اولدترافورد به شدت مورد تحسین بود چرا که روی سیزده گل، تاثیر مستقیم داشت اما حالا به شدت مورد انتقاد است. 

کاسمیرو به بهانه پایان لیگ انگلیس با اسکای اسپورت صحبت کرد و گفت که می داند که انتقادها هم بخشی از فوتبال هستند. وی افزود:" همیشه آرامش دارم، به خصوص در مقابل انتقادها. وقتی که یک نفر انتقاد سازنده انجام می دهد، همیشه استقبال می کنم. ده سال است که در بالاترین سطح بازی می کنم و وقتی که کمی افت می کنم، انتقادها شروع می شود. انتقادها را درک می کنم اما بی احترامی را نه. من را یکی از بهترین خریدهای لیگ انگلیس در فصل گذشته می دانند و حالا می گویند به هیچ دردی نمی خورم؟ انتقادها به بی احترامی تبدیل شده است. وقتی که بی احترامی صورت می گیرد، شرایط نگران کننده می شود و من هم نمی توانم به این صحبت ها احترام بگذارم. وقتی که به تو بی احترامی می کنند، تو هم احترامت به دیگران را از دست می دهی." 

4125