رد کردن پیشنهاد چلسی بهترین تصمیم بود

رد کردن پیشنهاد چلسی بهترین تصمیم بود

پایگاه خبری فوتبالی - مانوئل اوگارته هافبک پاریسن ژرمن معتقد است که تصمیمش برای پیوستن به قهرمان لیگ فرانسه و رد کردن پیشنهاد چلسی، صد در صد درست و منطقی بود.

به گزارش فوتبالی، در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، دو باشگاه متمول چلسی و پاریسن ژرمن جنگ بزرگی بر سر خرید مانوئل اوگارته داشتند که در نهایت، پی اس جی موفق شد این هافبک بیست و دو ساله را با قیمت شصت میلیون یورو به خدمت بگیرد. 

به نقل از سایت گل، حالا بعد از گذشت چند ماه از آن انتقال، اوگارته در مصاحبه ای با کانال پلاس راجع به تصمیمش گفت: "من صد در صد معتقدم که آمدنم به این باشگاه، بهترین تصمیم ممکن بود. پی اس جی برای من یک تیم فوق العاده است. بعضی وقت ها باورم نمی شود که در این باشگاه توپ می زنم، چون قبل از آمدنم به پاریسن ژرمن، نمی توانستم بزرگی این باشگاه را تصور کنم. آن ها در سراسر جهان، یک باشگاه بزرگ تلقی می شوند. من از بازی کردن در پاریس لذت می برم و همه چیز به نحو احسن جلو می رود."

پاریسن ژرمن در لیگ فرانسه با 4 امتیاز اختلاف به دیگر رقبا، در صدر جدول قرار دارد، اما چلسی هنوز مثل فصل گذشته نتوانسته سر پا شود و در رده دهم لیگ برتر انگلیس حضور دارد.

4416