پاری سن ژرمن قهرمان به نیس هم رحم نکرد

پاری سن ژرمن قهرمان به نیس هم رحم نکرد

پایگاه خبری فوتبالی- هفته ۳۳ رقابت های لیگ ۱ فرانسه با برتری خارج از خانه برای پاری سن ژرمن برابر نیس پیگیری شد.

به گزارش فوتبالی، تیم پاری سن ژرمن تیم صدرنشین جدول رقابت های لیگ ۱ فرانسه و قهرمان زودهنگام این رقابت ها در هفته ۳۳ این مسابقات در ورزشگاه خانگی تیم نیس یعنی آلیانز ریویرا در بندر نیس به مصاف این تیم رفت و یک برتری خارج از خانه ۲-۱ را در پایان ۹۰ دقیقه کسب کرد. در نیمه اول پاری سن ژرمن در دقیقه ۱۸ ابتدا توسط بردلی بارکولا و روی پاس فابین رویز اسپانیایی به گل اول خود رسید و در ادامه هم این بار بردلی بارکولا برای وارم زاگی ۱۷ ساله در دقیقه ۲۳ گلسازی کرد تا تیم مهمان به دو گب دست پیدا کند اما در دقیقه ۳۲ محمدعلی شو از تیم نیس یکی از گل های خورده را جبران کرد تا همین یک گل برتری برای پاری سن ژرمن تا پایان ۴۵ دقیقه ابتدایی بازی باقی ماند تا در نهایت شاگردان لوییس انریکه سرمربی اسپانیایی پاری سن ژرمن با نتیجه ۲-۱ نیمه اول را از نیس ببرند.

در نیمه دوم این دیدار باز هم توپ و میدان بیشتر در اختیار یاران تیم سرمه ای پوش پایتخت  فرانسه بود و هافبک های خلاق پارسی ها بارها با پاس های خود موقعیت های خوبی را برای مهاجمان خود مهیا کردند و اما در نهایت گلی برای تیم مهمان به ثمر نرسید. تنها اتفاق مهم نیمه دوم اخراج ماروین بارد از تیم نیس بود که باعث شد این تیم از دقیقه ۷۵ ده نفره به کار ادامه دهد.

با برد پاری سن ژرمن این تیم با ۷۳ امتیاز کماکان تیم صدرنشین جدول لیگ ۱ فرانسه و قهرمان این رقابت ها لقب گرفت و نیس هم با ۵۳ امتیاز تیم رده پنجم جدول لیگ فرانسه شد.

۱۰۰۹