امباپه بهترین بازیکن دنیاست

امباپه بهترین بازیکن دنیاست

پایگاه خبری فوتبالی - لوئیز انریکه سرمربی اسپانیایی پاریسن ژرمن به تمجید از کیلیان امباپه پرداخت و او را بهترین بازیکن حال حاضر دنیای فوتبال خطاب کرد.

به گزارش فوتبالی، کیلیان امباپه علیرغم تمام حواشی و دردسرهایی که برای پی اس جی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال به وجود آورد، شروع بسیار خوبی در این فصل داشته و شب گذشته نیز در پیروزی دو بر صفر مقابل بروسیا دورتموند در اول هفته لیگ قهرمانان اروپا، توانست گلزنی کند. 

به نقل از سایت گل، لوئیز انریکه در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت: "از نظر من، کیلیان امباپه بهترین بازیکن دنیاست. اما بالاتر از کیفیت فنی او، چیزی که مرا بیشتر از همه چیز تحت تاثیر قرار داده، رفتار و کردار اوست. دیدن او در رختکن مرا خوشحال می کند. او واقعا یک رهبر است و همیشه یک لبخند روی لبش دارد."

قرارداد کیلیان امباپه در پایان این فصل به اتمام می رسد و طبق گزارش های اخیر اسکای اسپورتس، فعلا در حال مذاکره با ناصر الخلیفی برای تمدید قرارداد یک ساله است. این تمدید قرارداد یک ساله با پی اس جی باعث می شود که ناصر الخلیفی بتواند پول خوبی از فروش او به جیب بزند. رئال مادرید چندین فصل است که به شدت دنبال خرید امباپه است و می خواهد هرطور که شده این ستاره فرانسوی را مال خود کند.

4416