پی‌اس‌جی قید خرید هافبک منچسترسیتی را زد

پی‌اس‌جی قید خرید هافبک منچسترسیتی را زد

پایگاه خبری فوتبالی - پی اس جی که برای خرید عثمان دمبله از بارسلونا به توافق رسیده، به نظر می رسد که قید خرید برناردو سیلوا هافبک پرتغالی منچسترسیتی را زده است چرا که می داند که تیم انگلیسی به هیچ وجه حاضر به فروش این بازیکن نمی شود.

به گزارش فوتبالی، لوپاریزین گزارش داده است که پاسخ های منفی متوالی منچسترسیتی برای فروش برناردو باعث شده است تا  پی اس جی پس از چندین ماه تلاش، قید خرید این بازیکن را بزند. پی اس جی تصور می کرد که برناردو بهترین جایگزین برای لئو مسی است. لوئیز کمپوس مدیر ورزشی پی اس جی که رابطه خوبی با برناردو سیلوا دارد، سخت تلاش کرد تا هافبک پرتغالی را راضی کند اما در نهایت منچسترسیتی اجازه جدایی این بازیکن را نداد. سیتی نمی خواست که پس از محرز یکی دیگر از ستارگان هجومی خود را از دست بدهد. 

لوئیز کمپوس مدیر ورزشی پی اس جی نقش مهمی در پیشرفت برناردو سیلوا در موناکو داشت و به همین خاطر چندین پیشنهاد را برای انتقال او به منچسترسیتی داد اما تیم انگلیسی همه این پیشنهاد را رد کرد چون گواردیولا به شدت روی برناردو حساب می کرد. 

پی اس جی پس از خرید دمبله حالا روی خرید بازینان دیگری تمرکز دارد. کولو موانی از آینتراخت گزینه جدید آنها برای پست مهاجم نوک است. این باشگاه مذاکراتی هم با بردلی بارکولا از لیون داشته است.

4125