سنگربان برزیلی منچسترسیتی در رادار تیم‌های عربستانی

سنگربان برزیلی منچسترسیتی در رادار تیم‌های عربستانی

پایگاه خبری فوتبالی- ادرسون، سنگربان برزیلی منچسترسیتی مورد توجه چند باشگاه عربستانی قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، ادرسون یکی از ارکان اصلی موفقیت‌های منچسترسیتی در فصل گذشته بود. گلر برزیلی سیتیزن‌ها با واکنش‌های دیدنی خود باعث شد تا بالاخره هواداران منچسترسیتی به رویای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دست پیدا کنند. او در دیدار نهایی مقابل اینتر میلان درخشان ظاهر شد و چند بار مانع گلزنی مهاجمین تیم ایتالیایی شد تا آبی‌های شهر منچستر برای اولین بار بر روی قله فوتبال اروپا بایستند.

اما این فصل شرایط چندان مطابق میل ادرسون پیش نرفت. او در فصل جاری هرگز نتوانست عملکرد خوبش در فصل گذشته را تکرار کند. از سویی استفن اورتگا، گلر آلمانی منچسترسیتی در چند بازی‌ای که در این فصل فرصت به دست آورد نمایش خوبی از خود ارائه کرد تا جایگاه ادرسون برای فصل آینده متزلزل به نظر برسد.

به نقل از نشریه انگلیسی میرر و همچنین فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، محتمل‌ترین مقصد برای فصل آینده ادرسون لیگ حرفه‌ای عربستان است. در حال حاضر این دروازه‌بان برزیلی به جدایی از منچسترسیتی نزدیک‌تر است تا ماندن در این باشگاه؛ اما سران تیم انگلیسی چندان علاقه‌ای به فروش این بازیکن ندارند و می‌خواهند او را حداقل برای یک فصل دیگر نگه دارند. آن‌ها تنها در حالتی حاضر هستند به پیشنهادات گوش دهند که پیشنهادی بالاتر از مبلغ معمول بازار ارائه شود.

باشگاه‌های عربستانی برای تابستان امسال نیز ستاره‌های بزرگ فوتبال اروپا را زیر نظر دارند که ادرسون نیز یکی از همان گزینه‌ها است. باید دید سرنوشت این بازیکن در تابستان چگونه رقم می‌خورد؟

1428