شروع مذاکرات چلسی با پی‌اس‌جی بر سر امباپه

شروع مذاکرات چلسی با پی‌اس‌جی بر سر امباپه

پایگاه خبری فوتبالی - چلسی وارد رقابت برای خرید کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاریسن ژرمن شده است و تاد بولی در تلاش است تا مهاجم موردنظر رئال مادرید را هایجک کند.

به گزارش فوتبالی، پاریسن ژرمن خیراً به خاطر حواشی کیلیان امباپه، در صدر اخبار روزنامه ها قرار دارد و این ستاره 24 ساله به خاطر رد دستورات مالک این باشگاه، ناصر الخلیفی و تمدید نکردن قراردادش، از لیست مدافع عنوان قهرمانی لیگ فرانسه برای تمرینات پیش فصل خط خورد. حالا این کیلیان امباپه در لیست فروش پی اس جی قرار دارد و الخلیفی می خواهد هرچه زودتر از شر امباپه خلاص شود.

به نقل از سایت گل، هفته گذشته اخبار زیادی مبنی بر علاقه الهلال عربستان به کیلیان امباپه به گوش می رسید و حتی منابع فرانسوی ادعا کردند که الخلیفی مشکلی با این انتقال ندارد، چون 200 میلیون یورو گیرش می آید، اما امباپه با این انتقال مخالفت کرد. 

حالا به جز رئال مادرید، چلسی نیز وارد رقابت برای خرید امباپه شده است. دیلی رکورد گزارش می دهد که تاد بولی می خواهد با پیشنهاد پول به اضافه یک بازیکن چلسی، او را به استمفورد بریج بیاورد. همچنین دیگر تیم انگلیسی، یعنی لیورپول نیز می خواهد امباپه را به صورت قرضی جذب کند و باید دید که آینده قهرمان جام جهانی 2018 چگونه رقم خواهد خورد.

4416