بارسلونا به دنبال فروش قرضی بازیکن آمریکایی

بارسلونا به دنبال فروش قرضی بازیکن آمریکایی

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که آبی و اناری ها در ابتدا به دنبال فروش دائمی سرجینیو دست، مدافع کناری آمریکایی خود بوده اند اما وقتی متوجه شدند که این بازیکن مشتری مناسبی برای فروش دائمی ندارد، اکنون به دنبال فروش قرضی او هستند.

به گزارش فوتبالی، سرجینیو دست از سال 2020 در بارسلونا حضور دارد اما آن طور که باید و شاید خودش را در ترکیب آبی و اناری ها جا نینداخته است و از سوی دیگر ژاوی هرناندز هم به او اعتماد کافی را ندارد. دست در فصل 2022/23 در میلان به طور قرضی حضور داشت چرا که در بارسا فرصتی برای بازی پیدا نمی کرد. اکنون او دوباره به بارسلونا برگشته است.

به نقل از روزنامه آ اس اسپانیا، بارسلونا به دنبال فروش دائمی سرجینیو دست بوده است اما مشتری مناسبی برای او پیدا نکرده است و اکنون می خواهد که او را به طور قرضی به فروش برساند. البته بارسا در صورتی این بازیکن را به طور قرضی می فروشد که تیم مقصد حاضر باشد تمام 10 میلیون یورو دستمزد او را پرداخت کند.

سرجینیو دست در حال حاضر بیست و دو سال سن دارد و همچنان می تواند آینده خوبی داشته باشد اما شرایط در بارسا برای او مناسب نیست. در هر صورت این بازیکن در اردوی پیش فصل بارسلونا در آمریکا حاضر خواهد بود.

1471