واکنش اصلی‌ترین گزینه جانشینی ژاوی به شایعات

واکنش اصلی‌ترین گزینه جانشینی ژاوی به شایعات

پایگاه خبری فوتبالی - بارسا اتلتیک در مقابل خیمناستیک تاراخونا در ورزشگاه یوهان کرویف با نتیجه دو بر یک شکست خورد و رتبه دوم جدول در گروهش در لیگ دسته سه اسپانیا را از دست داد.

به گزارش فوتبالی، در حال حاضر بحث ها در مورد جانشین ژاوی هرناندز در فصل آینده زیاد است و رافا مارکز سرمربی بارسا اتلتیک گزینه اصلی جانشین اوست. مربی مکزیکی در واکنش به  شایعات با شوخی در کنفرانس مطبوعاتی گفت:" این خیلی خوب است. این هفته به خانه رفتم و همسرم به من گفت:" چه اتفاقی افتاده؟ به تو چه گفتند؟" به او گفتم که همه چیز در تمرینات طبیعی است. هیچ خبری به دست من نرسیده است. صد در صد روی تیم تمرکز دارم. از کارم راضی هستم و سعی می کنم که باعث بهتر شدن بازیکنانم شوم. مربی و بازیکنان همیشه سعی می کنند که بهترین عملکردشان را داشته باشند." 

قرارداد مارکز با بارسا اتلتیک در پایان فصل به اتمام می رسد. وی در مورد شایعات پیرامون آینده اش بیان کرد:"برایم بازی هفته آینده مقابل سلتای بی مهم است که شرایط خوبی دارند. فعلا باید سعی کنیم که روی این شکست و ترمیم اشتباهاتمان تمرکز کنیم. بعد از ان نوبت بازیهای پلی آف صعود به لیگ دسته دو خواهد بود. روی حال تمرکز دارم تا بهترین عملکردم را ارائه بدهم." 

4125