تصمیم مدیر بارسلونا برای برکناری ژاوی عوض نمی‌شود

تصمیم مدیر بارسلونا برای برکناری ژاوی عوض نمی‌شود

پایگاه خبری فوتبالی- با وجود توضیحاتی که ژاوی هرناندز برای لاپورتا ارائه داد، ظاهرا تصمیم مدیریت باشگاه بارسلونا برای برکناری او عوض نشده است.

به گزارش فوتبالی، در روزهای اخیر حواشی زیادی حوالی باشگاه بارسلونا وجود داشت. چند ساعت پیش از آغاز مسابقه این تیم برابر آلمریای قعرنشین، تقریبا همه خبرگزاری‌های اسپانیایی مدعی شدند که خوان لاپورتا تصمیم دارد ژاوی هرناندز را برکنار کند و سرمربی دیگری را جایگزین او کند.

همه چیز از مصاحبه ناامیده‌کننده ژاوی آغاز شد. جایی که سرمربی کاتالان‌ها اعلام کرد به‌خاطر محدودیت‌های اقتصادی نمی‌تواند با تیم‌هایی همچون رئال مادرید رقابت کند و ظاهرا این صحبت‎‌ها چندان به مزاج مدیران بارسلونا و شخص خوان لاپورتا خوش نیامد. به نظر می‌رسد که گفته‌های ژاوی خلاف آن چیزی بود که با لاپورتا توافق کرده بود.

اما شب گذشته اخباری منتشر شد مبنی بر این‌که ژاوی از طریق پیامی در واتس اپ از خوان لاپورتا دلجویی کرده و باعث شده تا خشم مدیر بارسا فروکش کند. اما چند ساعت بعد، صحبت‌هایی مبنی بر عوض نشدن تصمیم خوان لاپورتا و کادر مدیریت بارسلونا منتشر شد.

به نقل از نشریه اسپانیایی موندو دپورتیوو، لاپورتا مصمم است تا ژاوی را برکنار کند. اعضای باشگاه عقیده دارند که باید جلسه‌ای میان لاپورتا و ژاوی برگزار شود و بعد تصمیم قطعی گرفته شود؛ اما بعید است نظر لاپورتا عوض شود. گفته می‌شود خبر اخراج ژاوی امروز یا بعد از بازی مقابل رایو وایکانو رسما اعلام می‌شود. هنوز چیزی به ژاوی گفته نشده است و او آماده است تا فصل آینده به همکاری با بارسا ادامه دهد.

1428