مسی اجازه حضور در تیم منتخب لیگ آمریکا را پیدا نکرد

مسی اجازه حضور در تیم منتخب لیگ آمریکا را پیدا نکرد

پایگاه خبری فوتبالی - با وجود آن که هواداران فوتبال امریکا خیلی دوست داشتند که لیونل مسی را در بازی منتخب ستارگان لیگ آمریکا ببینند، بر اساس قوانین، لئو حق حضور در این مسابقه را ندارد.

به گزارش فوتبالی، فرآیند انتخاب بازیکنان حاضر در تیم "آل استار" بدین شکل است که بازیکنان با رای گیری از هواداران، بازیکنان و خبرنگاران انتخاب می شوند. از سویی وین رونی مدیر فنی تیم "آل استار"  باید دوازده بازیکن را انتخاب کند چرا که دی سی یونایتد (تیمی که رونی هدایتش را به عهده دارد)، میزبان مسابقه با آرسنال است.

در حقیقت با توجه به این که مسی هنوز در لیگ آمریکا بازی نکرده، اجازه انتخاب شدن برای بازی ستارگان را ندارد. مسئولان لیگ آمریکا می گویند که هر چند که لئو یک فوق ستاره است و به جذابیت بازی اضافه می کند اما نمی خواهند حق سایر بازیکنان ضایع شود و به همین خاطر مسی نمی تواند در مسابقه امسال حضور پیدا کند. 

قرار است که منتخب ستارگان لیگ آمریکا با هدایت وین رونی در روز 28 تیر در دیداری دوستانه به مصاف آرسنال بروند. این بازی در ورزشگاه "آئودی فیلد" متعلق به باشگاه دی سی یونایتد برگزار می شود و به همین خاطر است که وین رونی به عنوان سرمربی دی سی یونایتد، هدایت تیم منتخب ستارگان را به عهده دارد. 

بازیکنانی که در تیم منتخب ستارگان قرار می گیرند، باید در 50 درصد بازیهای فصل تیمشان حضور داشته باشند که مسی بدین ترتیب واجد شرایط نیست.

4125