عکس؛ جت اختصاصی همسر راموس در مسیر پاریس به مادرید

عکس؛ جت اختصاصی همسر راموس در مسیر پاریس به مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - با انتقال سرجیو راموس از رئال مادرید به پاریسن ژرمن زندگی خانوادگی وی نیز تحت تاثیر قرار گرفت.

به گزارش فوتبالی، در حقیقت همسر راموس که خودش مجری تلویزیون اسپانیا است با وجود اقامت به همراه خانواده در پاریس باید برای حضور در برنامه تلویزیونی خود هر هفته به مادرید سفر کند. همسر راموس در این باره در اینستاگرامش نوشته بود:" در این مدت یک دوست جدید خواهم داشت: هواپیما. قطعا سعی می کنم که سرگرمی جدیدی برای خودم در ساعات پرواز پیدا کنم."

در حقیقت پیلار روبیو همسر سرجیو راموس به نظر می رسد که در دو سال آینده باید به صورت مداوم با جت اختصاصی بین دو شهر مادرید  و پاریس جا به جا شود که البته کاپیتان سابق رئال مادرید جت اختصاصی خود را در اختیار همسرش قرار خواهد داد.

راموس در مارس 2020 خرید یک جت شخصی را نهایی کرد. البته در آن زمان هدف راموس این بود که از اجاره دادن این جت درآمدزایی کند، کاری که بسیاری از شخصیت های مشهور دیگر هم انجام می دهند و در کنارش خودش هم در صورت لزوم از آن استفاده کند. ستارگان دیگری نظیر لیونل مسی و کریستیانو رونالدو هم همین کار را انجام می دهند. 

این جت شخصی مدل  Cessna Citation 560 به قول پیلار روبیو قرار است که بهترین دوست خانواده راموس باشد تا مسیر حدودی دو ساعته بین پاریس و مادرید را طی کند.  مدل جت شخصی راموس ارزان تر و کوچک تر از مدل های مسی و رونالدو است چرا که ارزش جت اختصاصی این دو ستاره دو میلیون یوروست که برای هر بار اجاره دادن آن 2500 یورو دریافت می کنند. اما مزیت جت راموس این است که محدودیت های کمتری دارد و به طور مثال امکان فرود آمدن آن در  عمارت های خصوصی وجود دارد.

4125