دعوای شدید امباپه و الخلیفی در رختکن

دعوای شدید امباپه و الخلیفی در رختکن

پایگاه خبری فوتبالی - بعد از بازی پی اس جی مقابل تولوز، کیلیان امباپه ستاره پاریسن ژرمن و ناصر الخلیفی مالک این باشگاه در رختکن با یک دیگر به جروبحث شدید پرداختند و صدای داد و فریاد به گوش می رسید.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته آخرین بازی کیلیان امباپه با پیراهن پاریسن ژرمن در ورزشگاه پارک دو پرنس مقابل تولوز برگزار شد که در ان بازی، قهرمان فصل 2023-24 لیگ فرانسه با حساب سه بر یک شکست خورد تا امباپه پایان تلخی با پاریسی ها داشته باشد. ساعاتی قبل از این بازی، کیلیان امباپه با انتشار یک ویدئو در فضای مجازی، به صورت رسمی با هواداران پاریسن ژرمن خداحافظی و اعلام کرد که در پایان فصل از این باشگاه جدا خواهد شد. اما در این خداحافظی، امباپه نامی از ناصر الخلیفی نبرد که باعث عصبانیت این مالک متمول قطری نیز شد. 

بعد از پایان بازی، ناصر الخلیفی و امباپه در رختکن یک گفت و گوی خصوصی داشتند و البته صدای داد و فریاد نیز از داخل رختکن شنیده می شد. یک گزارش ادعا می کند که آن قدر درگیری آن دو نفر شدید بود که حتی دیوار ها به لرزه در آمدند. 

در جریان بازی با تولوز، وقتی از بلندگوهای ورزشگاه نام امباپه شنیده می شد، هواداران به هو کردن می پرداختند که نشان از ناراحتی آن ها بابت خروج امباپه داشت.

4416