اعلام ترکیب یوونتوس و اسپال؛ رونالدو روی نیمکت

اعلام ترکیب یوونتوس و اسپال؛ رونالدو روی نیمکت

پایگاه خبری فوتبالی - یوونتوس در بازی جام حذفی مقابل اسپال از کولوسفسکی و موراتا در خط حمله استفاده کرد و ماتیس دلیخت نیز در بازی مقابل این تیم دسته دومی در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی قرار گرفت. این مسابقه به صورت تک بازی خواهد بود و برنده یا باید در جریان بازی مشخص شود یا در وقت اضافه و ضربات پنالتی.

به گزارش فوتبالی، آندره آ پیرلو اولین جام خود را به عنوان مربی در سوپرجام ایتالیا در هفته گذشته مقابل ناپولی کسب کرد و بعد از آن در مقابل بولونیا پیروز شد.  بیانکونری ها در این فصل مقابل تیم های کوچک تر مشکلاتی داشتند و به همین خاطر هوادارانشان امشب در مقابل اسپال که در سری بی توپ می زند، نگران هستند. دیبالا به علت مصدومیت حضور ندارد اما دلیخت برای اولین بار پس از ابتلا به کرونا برگشته است. از سویی جوان هایی نظیر فاگیولی و دراگوسین هم در ترکیب قرار گرفته اند. رونالدو استراحت کرده و کولوسفسکی زوج رونالدو است. از سویی بوفون در آستانه 43 سالگی در ترکیب حضور دارد. اسپال برای رسیدن به این مرحله توانسته مونزا، کروتونه و ساسولو را حذف کند و بدین ترتیب پس از 40 سال به نیمه نهایی رسیده است.

ترکیب یوونتوس بدین شرح است : بوفون، دمیرال، دلیخت، دراگوسین، فرابوتا، برناردسکی، ربیو، فاگیولی، رمزی، کولوسفسکی و موراتا.

اسپال نیز با این ترکیب وارد زمین می شود: برشیا، رانیری، ویکاری، اوکولی، دیکمان، اسپوسیتو، میسیرولی، سرنیکولا، برینیولا، سک و فلوکاری.

4125