ستاره برزیلی دیگر نمی‌خواهد برای رئال مادرید بازی کند!

ستاره برزیلی دیگر نمی‌خواهد برای رئال مادرید بازی کند!

پایگاه خبری فوتبالی - بنا بر گزارش‌ها رودریگو، مهاجم رئال مادرید، مصمم است که دیگر هرگز برای این باشگاه بازی نکند؛ چرا که از نقش خود در تیم ناراضی است.

به گزارش فوتبالی، نارضایتی او از تابستان گذشته و با ورود کیلیان امباپه آغاز شد؛ زمانی که سوالات زیادی درباره جایگاه رودریگو در ترکیب اصلی به وجود آمد. هرچند ملی‌پوش برزیلی در آن زمان بر تعهد خود به باشگاه تأکید کرده بود اما فشارها بر او همچنان ادامه یافته و در میان یکی از پرستاره‌ترین خطوط حمله فوتبال جهان، جایگاهش متزلزل شده است.

با حضور امباپه، وینیسیوس جونیور و جود بلینگهام در کانون توجهات، گزارش‌هایی منتشر شده مبنی بر آن‌که رودریگو از نقش در سایه خود و برخوردهایی که چه از سوی رسانه‌ها و چه برخی افراد داخل باشگاه با او می‌شود، خسته و ناامید شده است.

پس از انتشار این گزارش‌ها، زمانی که رودریگو در شکست ۴-۳ برابر بارسلونا حتی به میدان نرفت، سوالات بیشتری مطرح شد. اگرچه دلیل رسمی این غیبت مشکلات آمادگی جسمانی عنوان شد اما نشریه مارکا ادعا کرده که امتناع رودریگو از بازی، علت اصلی غیبت او بوده است.

گفته می‌شود رودریگو نه‌تنها به جدایی در تابستان فکر می‌کند، بلکه تمایلی به بازی در ادامه فصل نیز ندارد؛ چرا که رابطه‌اش با امباپه، وینیسیوس و بلینگهام به‌شدت بهم ریخته است. او احساس می‌کند که نادیده گرفته می‌شود و بدور از انصاف، تحت فشار قرار دارد، درحالی‌که وظیفه‌اش بیشتر حمایت از دیگر ستارگان ترکیب رئال مادرید است.

رئال مادرید در حال حاضر با جدایی رودریگو مخالفتی ندارد اما تصمیم نهایی در این رابطه را ژابی آلونسو، سرمربی احتمالی فصل آینده کهکشانی‌ها، خواهد گرفت.