واکنش میثاقی به استوری شاعرانه بیرانوند؛ به پیجت استراحت بده!

واکنش میثاقی به استوری شاعرانه بیرانوند؛ به پیجت استراحت بده!

پایگاه خبری فوتبالی- مجری فوتبال برتر به شوخی گفت استوری اخیر علیرضا بیرانوند 3 جلسه محرومیت دارد!

به گزارش فوتبالی، در حالی که رای کمیته انضباطی در خصوص پرونده علیرضا بیرانوند و پرسپولیس با چند ماه تاخیر اعلام شده بود و همه انتظار داشتند گرد و خاک این ماجرا فرو بنشیند، دروازه‌بان تراکتور پس از شکست مقابل فولاد اظهاراتی نسنجیده مقابل دوربین رسانه‌ها بر زبان آورد که بار دیگر طوفان سهمگینی در فوتبال ایران به پا کرد!

بیرانوند در واکنش به سوال خبرنگاری که از او درباره حکم کمیته انضباطی پرسیده بود، گفت نه تنها 20 میلیارد تومان را به پرسپولیس پرداخت نمی‌کند، بلکه 5 میلیاردی که بابت شیرینی الحاقیه داده بود را هم پس می‌گیرد!

این ماجرا حواشی زیادی برای دروازه‌بان تیم ملی ایجاد کرد و باعث شد پرونده جدیدی برای او در کمیته انضباطی باز شود. هم‌اکنون خیلی از اهالی فوتبال معتقدند بیرانوند اسیر حواشی خودخواسته شده و مقصر اصلی در اتفاقات اخیر خود اوست که هر سخنی را نسنجیده بر زبان می‌آورد.

اما بیرانوند که این روزها تحت هجمه و انتقاد شدیدی قرار دارد، روز گذشته یک استوری در پیج اینستاگرام خود منتشر کرد و جملات قصاری نوشت که بسیار جالب توجه بود!

بیرانوند در این استوری نوشته بود: «چه دنیای عجیبی شده...می‌گویند حرف دلت را بزن ولی هر موقع حرف دلم را زدم، دل همه را زدم!»

این استوری شاعرانه بیرانوند (!) دیشب با واکنش مجری فوتبال برتر روبه‌رو شد و محمدحسین میثاقی با لحنی طعنه‌آمیز در این خصوص گفت: «به نظرم اگر علی بیرو هیچ مصاحبه‌ای نکند و نکته‌ای بر زبان نیاورد، جایگاه خیلی بالاتری دارد...نوشته هر موقع حرف دلم را زدم، دل همه را زدم!....یعنی همین استوری 3 جلسه محرومیت دارد! آقا اصلا ولش کن...استراحت کن! یکم به پیجت استراحت بده! لازم نیست با آن ادبیات غنی شعر بگذاری...دل همه را زدم؟! آمده‌ای می‌گویی 5 میلیارد تومان شیرینی داده‌ام که به من الحاقیه بدهند...این حرف دل است؟!»

7474