مخادمه و باز هم قضاوت برای استقلال؛ آبی‌ها با این داور نمی‌بازند

مخادمه و باز هم قضاوت برای استقلال؛ آبی‌ها با این داور نمی‌بازند

پایگاه خبری فوتبالی- ادهم مخادمه اردنی در شرایطی فردا برای استقلال سوت می‌زند که پیش از این سه بار بازی‌های آبی پوشان را قضاوت کرده است.

به گزارش فوتبالی، استقلال شامگاه امشب در چارچوب رقابت‌های هفته سوم لیگ نخبگان آسیا در در ورزشگاه راشد دبی پذیرای تیم پرستاره النصر است. با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا ادهم مخادمه اردنی قضاوت این دیدار را بر عهده دارد تا چهارمین قضاوتش را برای آبی پوشان ایران انجام دهد.

می‌توان گفت استقلال به نوعی از قضاوت این داور خاطره خوشی دارد، نکته قابل توجه در خصوص دیدارهایی که استقلال با سوت این داور انجام داده این است که آبی‌ها هیچ وقت با این داور اردنی شکست نخورده‌اند.

استقلال در برابر الاهلی عربستان با قضاوت داور اردنی موفق شد با نتیجه سه بر صفر حریف خود را شکست دهد و در دو دیدار دیگر با قضاوت مخادمه به تساوی مشابه یک - یک مقابل الدحیل قطر و لوکوموتیو تاشکند دست یافت.

حالا این داور اردنی امروز قرار است چهارمین قضاوت خود برای استقلال را مقابل النصر انجام دهد و باید دید که آبی‌ها می‌توانند همچنان به شکست ناپذیری خود با این داور ادامه دهند یا اینکه اتفاق دیگری رخ می‌دهد.

گفتنی است استقلال و النصر از ساعت 19:30 در ورزشگاه راشد دبی به مصاف هم می‌روند.

2636