سهراب بختیاری‌زاده به دنبال پایان خوش در آسیا

سهراب بختیاری‌زاده به دنبال پایان خوش در آسیا

پایگاه خبری فوتبالی- سهراب بختیاری زاده می‌تواند با کسب یک نتیجه‌ مطلوب با استقلال برابر النصر، پایان خوشی را برای خودش رقم بزند.

به گزارش فوتبالی، سهراب بختیاری زاده که پس از جدایی جواد نکونام موقتا هدایت استقلال را تا انتخاب سرمربی جدید بر عهده گرفت، امروز آخرین حضور خودش را  روی نیمکت استقلال تجربه خواهد کرد.

بختیاری زاده کارش در استقلال را با پیروزی برابر هوادار آغاز کرد تا شرایط آبی‌ها کمی بهتر شود و اولین برد خودش هم در لیگ برتر به ثبت برسد. سهراب که پس از برد مقابل هوادار به محبوبیت خوبی میان هواداران استقلال رسیده بود، پس از شکست تلخ مقابل ذوب آهن تا حدودی محبوبیت خود را از دست داد و حالا هواداران استقلال نسبت به این مربی تغییر موضع داده‌اند.

در شرایطی که پیتسو موسیمانه به عنوان جانشین نکونام معرفی شده، اما در دیدار امروز هم هدایت استقلال بر عهده بختیاری زاده است و این فرصت خوبی برای اوست تا برای خودش پایان خوشی رقم بزند. البته که وضعیت بختیاری زاده هنوز به صورت قطعی مشخص نیست، اما همان طور که «فوتبالی» پیش از این خبر داده بود، موسیمانه علاقه‌ای به همکاری با بختیاری زاده ندارد و باید دید که در نهایت او پس از بازی با النصر او جدا می شود یا در کادرفنی سرمربی آفریقایی باقی می‌ماند.

البته بختیاری‌زاده می‌تواند از فرصتی که در اختیارش قرار گرفته استفاده کند و با کسب یک نتیجه‌ مطلوب برابر النصر پر ستاره، پایان خوشی به عنوان سرمربی برای خود رقم بزند و اندک محبوبیت باقی مانده میان هواداران را حفظ کند. 

استقلال و النصر از ساعت 19:30 امروز در ورزشگاه راشد به مصاف هم می روند.

 2636