تکرار قصه سوفیان رحیمی و الهلال؛ قاتل به صحنه جرم بازگشت!

تکرار قصه سوفیان رحیمی و الهلال؛ قاتل به صحنه جرم بازگشت!

پایگاه خبری فوتبالی- سوفیان رحیمی مهاجم مراکشی العین بازهم مقابل الهلال موفق به ثبت هت تریک شد.

به گزارش فوتبالی، از هفته سوم رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا، العین در امارات به مصاف الهلال عربستان رفت و در این بازی خانگی با نتیجه 5 بر 4 شکست خورد.

در این مسابقه سوفیان رحیمی ستاره مراکشی العین در دقایق 39،67 و 96 گلزنی کرد تا باز هم مانند بازیِ 6 ماه پیشِ دو تیم، 3 بار دروازه الهلال را باز کند.

در دیدار 29 فروردین امسال که بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا بود، العین در خانه با نتیجه 4 بر 2 از سد الهلال گذشت تا نیمی از راه صعود به فینال را پشت سر بگذارد. در آن مسابقه رحیمی در دقایق 6، 26 و 38 هت تریک کرد تا شاگردان کرسپو شانس زیادی برای صعود به فینال داشته باشند. آنها در مجموع دو بازیِ رفت و برگشت از سد الهلال گذشتند و در فینال با شکست دادن یوکوهاما مارینوس به قهرمانی در آسیا رسیدند.

رحیمی 28 ساله که سابقه بازی در تیم راجا مراکش را دارد، با ارزش 8 میلیونی یورویی امشب نیز ستاره بی چون و چرای تیمش بود و 3 گل زد و باعث اخراج علی البلیهی مدافع عربستانی الهلال شد.

رحیمی در پایان این بازی و در پاسخ به سوالی که حس کری خوانی تیمِ عربستانی دیده می‌شد واکنش جالبی داشت. به رحمیمی گفتند: «الهلال با 5 گل شما را شکست داد و تو هت‌تریک کردی» که او در جواب گفت: «ما سه امتیاز از دست دادیم، نه اینکه در نیمه نهایی یا فینال ببازیم.»

۸۸۱۳