ادعای عجیب فرشید سمیعی؛ تمام قرارداد رامین رضاییان 35 میلیارد تومان است!

ادعای عجیب فرشید سمیعی؛ تمام قرارداد رامین رضاییان 35 میلیارد تومان است!

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل باشگاه استقلال واکنش عجیبی به مباحث مطرح‌شده درباره رقم قرارداد رامین رضاییان با این باشگاه داشته است.

به گزارش فوتبالی، ساعاتی پیش بود که برخی اسناد مالی باشگاه استقلال از سوی یک روزنامه منتشر شد و این اتفاق موج جدیدی از حواشی را برای آبی‌ها به‌دنبال داشت.

با نگاهی کلی به این اسناد، رقم پیش‌پرداخت قرارداد رامین رضاییان خودنمایی می‌کند؛ آبی‌ها پیش از عقد قرارداد با رامین، به این بازیکن ۳۵ میلیارد تومان پیش‌پرداخت داده‌اند که رقم سنگینی محسوب می‌شود.

رقم پیش‌پرداخت قرارداد رامین رضاییان از قرارداد بسیاری از بازیکنان استقلال بیشتر است و این موضوع در آستانه بازی با النصر می‌تواند جو رختکن آبی‌ها را ملتهب کند.

فرشید سمیعی که با یک سایت خبری صحبت کرده در واکنش به این موضوع گفته است: “مبالغی که در رسانه‌ها مطرح می‌شود درست نیست. ۳۵ میلیارد تومان تمام قرارداد رامین رضاییان با استقلال است”.

اکنون چندین علامت سوال بزرگ برای هواداران فوتبال ایجاد شده که امید دارند سمیعی به این موارد پاسخ دهد.

یک؛ اینکه یک بازیکن تمام مبلغ قرارداد خود را پیش از بازی برای استقلال دریافت کند موضوع عادی است؟ چند باشگاه در این مدت چنین روشی را در پیش گرفته‌اند؟ معنی پیش‌پرداخت در خود واژه مشخص است و هیچ‌جای دنیا تمام قرارداد به‌عنوان پیش‌پرداخت به بازیکن داده نمی‌شود.

دو؛ اگر ۳۵ میلیارد تمام قرارداد رامین رضاییان است، چرا در ستون پیش‌پرداخت ها ثبت شده است؟

به هر روی قرارداد رامین رضاییان با استقلال ابهام‌های زیادی دارد که بعید است حالاحالاها برای اهالی فوتبال روشن شود.

۵۷۹۳