پیش‌بازی استقلال - النصر عربستان؛ دیدار با رونالدو در روزهای بحرانی

پیش‌بازی استقلال - النصر عربستان؛ دیدار با رونالدو در روزهای بحرانی

پایگاه خبری فوتبالی - استقلال در آخرین بازی‌اش با هدایت سهراب بختیاری‌زاده باید مقابل النصر با ستاره‌های سرشناسش قرار بگیرد.

به گزارش فوتبالی، از چارچوب هفته سوم لیگ نخبگان آسیا، استقلال در شهر دبی امارات میزبان النصر عربستان خواهد بود. دیداری که باتوجه به دستور کنفدراسیون فوتبال آسیا باید در زمین ثالث برگزار شود تا کریستیانو رونالدو برای دومین مرتبه به ایران سفر نکند.

آبی پوشان که این روزها شرایط چندان مناسبی را پشت سر نمی‌گذارند، باوجود انتخاب سرمربی جدید، در بازی مقابل رونالدو و یارانش هم باید با افکار تاکتیکی مد نظر سهراب بختیاری‌زاده به میدان بروند.

در سمت مقابل النصر عربستان قرار دارد که با ستارگان سرشناس و پرشمارش مقابل آبی‌ها قرار می‌گیرد. تیمی که این روند بسیار خوبی داشته و شش بازی اخیر خود را با برد پشت سر گذاشته است. 

دو تیم در جدول لیگ نخبگان هم از لحاظ امتیازی نزدیک به هم هستند و همین موضوع باعث اهمیت بیشتر دیدار فردا می‌تواند باشد. استقلال با کسب یک پیروزی برابر الغرافه قطر و تحمل یک شکست برابر السد قطر ۳ امتیازی است و النصر با کسب یک برد برابر الریان قطر و یک تساوی مقابل الشرطه عراق ۴ امتیازی است و یک رتبه بالاتر از استقلال قرار دارد.

دو تیم استقلال و النصر تاکنون دو بار مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند که حاصل کار کسب یک پیروزی ۲ بر ۱ برای هر دو طرف بوده است و باید دید سومین مصاف دو تیم که پس از ۱۳ سال برگزار خواهد شد با چه نتیجه‌ای به پایان خواهد رسید.

همچنین این دیدار سومین تقابل کریستیانو رونالدو با یک تیم ایرانی است و باید دید رونالدو که در دو بازی قبلی‌اش مقابل پرسپولیس موفق به گلزنی نشده، می‌‎تواند به استقلال گل بزند یا نه.

نتیجه هفته گذشته: استقلال با نتیجه دو بر صفر در دوحه مغلوب السد قطر شد و النصر عربستان در ریاض با نتیجه ۲ بر یک از سد الریان قطر گذشت.

وضعیت در جدول: استقلال با ۳ امتیاز پنجم است و النصر با ۴ امتیاز در رده چهارم جای دارد.

هفته سوم لیگ نخبگان آسیا

استقلال ایران - النصر عربستان

سه‌شنبه ۱ آبان ساعت ۱۹:۳۰

ورزشگاه راشد دبی

1997