بهترین لیورپول 34 سال اخیر

بهترین لیورپول 34 سال اخیر

پایگاه خبری فوتبالی- لیورپول تحت هدایت آرنه اسلات هلندی در 10 بازی از 11 دیدار اخیر خود به پیروزی رسیده است.

به گزارش فوتبالی، آرنه اسلات سرمربی هلندی لیورپول که جانشین یورگن کلوپ آلمانی نامدار شد، قرمزهای آنفیلد را در یک مسیر مستقیم به صدر لیگ برتر سوق داده است.

پیروزی 2-1 مقابل چلسی در یک دیدار جذاب در آنفیلد، شروع بی‌عیب و نقص مرد هلندی روی نیمکت سرخ‌پوشان بندر لیورپول را ادامه داد. با وجود اینکه مرد هلندی پیش از این موفق به شکست منچستریونایتد شده بود اما از نبرد با چلسی تحت هدایت انزو مارسکا به عنوان بزرگ‌ترین آزمون اسلات روی نیمکت قرمزهای آنفیلد نام برده می‌شد. آزمونی که توانست سربلند از آن بیرون بیاید و توانایی‌های خود را بیش از پیش به اثبات برساند.

لیورپول در این دیدار ابتدا با گلی که محمد صلاح از روی نقطه پنالتی در دقیقه 29 به ثمر رساند، از آبی‌های لندن پیش افتادند. سپس نیکلاس جکسون در دقیقه 48 کار را به تساوی رساند اما تنها 3 دقیقه بعد، كرتیس جونز دوباره سرخ‌پوشان بندر لیورپول را پیش انداخت. پس از آن، قرمزهای آنفیلد به خوبی بازی را کنترل کردند و چلسی نتوانست فشار زیادی روی شاگردان اسلات وارد کند و در ایجاد موقعیت‌های پرشمار گلزنی ناتوان بود.

فارغ از شکست خانگی مقابل ناتینگهام فارست در شهریورماه که تنها باخت اسلات تا اینجا روی نیمکت سرخ‌پوشان بندر لیورپول بوده، آمار اولیه مرد  هلندی بسیار چشمگیر است.

برد مقابل چلسی، 10مین پیروزی اسلات در 11 بازی روی نیمکت لیورپول بود؛ بهترین رکورد قرمزهای آنفیلد از فصل 1990-91 که کنی دالگلیش اسکاتلندی هدایت آنها را بر عهده داشت.

تنها پپ گواردیولا که در 10 مسابقه اول خود روی نیمکت منچسترسیتی پیروز شده، نسبت به اسلات به پیروزی‌های بیشتری رسیده است.

1033