قدردانی السد از پیروانی با یک هدیه ویژه؛ به یادت بودیم! (عکس)

قدردانی السد از پیروانی با یک هدیه ویژه؛ به یادت بودیم! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- مسئولان باشگاه السد در جلسه پیش از برگزاری دیدار با پرسپولیس دست به اقدام جالبی زدند و از افشین پیروانی قدردانی کردند!

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس باید در سومین دیدار خود در لیگ نخبگان آسیا به مصاف السد برود و تلاش می‌کند در خانه این تیم جشن اولین پیروزی‌اش در این رقابت‌ها را که امسال برای اولین بار با این فرمت برگزار می‌شود را برپا کند. 

قرمزها از دو دیدار قبلی خود تنها یک امتیاز کسب کرده‌اند و اگر امروز هم دست پر از ورزشگاه جاسم بن حمد خارج نشوند به نظر می‌رسد دیگر باید قید صعود به دور حذفی را بزنند! 

دیروز در جلسه پیش از برگزاری این دیدار حساس و مهم مسئولان باشگاه السد دست به اقدام فوق‌العاده زیبا و پسندیده‌ای زدند و با اهدای یک هدیه ویژه از افشین پیروانی قدردانی کردند. 

پیروانی در دهه 1370 به همراه علی دایی مدت نه‌چندان زیادی برای السدی‌ها توپ زد و به دستاوردهای مهمی با این تیم قطری رسید. مسئولان السد با اهدای یک پیراهن با شماره 5 و به نام افشین پیروانی از او تجلیل کردند تا نشان بدهند به یاد بازیکن سال‌های دور خودشان بودند. 

در سال‌های نه‌چندان دور، السدی‌ها اقدام مشابهی را برای امیر قلعه‌نویی هم انجام داده بودند و به نظر باید باشگاه‌های ایرانی از این نوع کارهای جالب و پسندیده که در جهان فوتبال یک عرف محسوب می‌شود یاد بگیرند!

9098