رونمایی از زوج دفاعی پرسپولیس در غیاب کنعانی‌زادگان؛ به یاد تیم طلایی یحیی! (عکس)

رونمایی از زوج دفاعی پرسپولیس در غیاب کنعانی‌زادگان؛ به یاد تیم طلایی یحیی! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- پرسپولیس در مصاف با السد محمد حسین کنعانی‌زادگان را در اختیار ندارد و قطعا از زوج دفاعی جدیدی رونمایی خواهد کرد. 

به گزارش فوتبالی، قرمزهای ایران برای این که همچنان شانس صعود به دور حذفی لیگ نخبگان آسیا را داشته باشند و با امید بیشتری به بازی‌های بعدی پا بگذارند نیاز مبرمی به کسب پیروزی در برابر السد دارند و هر طور که شده باید این تیم را در خانه‌اش شکست بدهند. هر چند که پیروزی در برابر تیم آماده و سرحال این روزهای السد کار دشواری خواهد بود. 

پرسپولیس در این مسابقه نمی‌تواند از محمد حسین کنعانی‌زادگان و اوستون اورونوف استفاده کند و همین موضوع قطعا خوان کارلوس گاریدو را با چالش‌هایی مواجه خواهد کرد. این دو بازیکن خیلی می‌توانستند به پرسولیس در این بازی مهم کمک کنند.

آن‌طور که به نظر می‌رسد گاریدو برای جانشینی کنعانی‌زادگان تنها یک گزینه مطمئن دارد که آن هم استفاده از مرتضی پورعلی‌گنجی در قلب دفاع است. هرچند او می‌تواند از فرشاد فرجی هم بازی بگیرد ولی استفاده از پورعلی‌گنجی که سابقه بازی برای السد را دارد و کاملا به شرایط این تیم آشناست عقلانی‌تر است. 

قطعا در کنار پورعلی‌گنجی، گئورگی گولسیانی بازی خواهد کرد و این بازیکن گرجستانی ستون اصلی خط دفاعی پرسپولیس برای مصاف با السد محسوب می‌شود. این دو بازیکن زوج خط دفاعیِ تیم طلایی پرسپولیس در لیگ بیست و دوم را تشکیل می‌دادند. تیمی که موفق شد با هدایت یحیی گل‌محمدی به سه‌گانه داخلی دست پیدا کند. 

9098