رئال مادرید به دنبال تقویت دو پست خط دفاعی در سال ۲۰۲۵

رئال مادرید به دنبال تقویت دو پست خط دفاعی در سال ۲۰۲۵

پایگاه خبری فوتبالی- رئال مادرید در حال برنامه‌ریزی برای تقویت خط دفاعی خود در سال ۲۰۲۵ است و به دنبال جذب یک مدافع راست و یک مدافع میانی است.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر فابریزیو رومانو این تصمیم پس از عدم موفقیت در جذب لنی یورو، مدافع جوان فرانسوی، در تابستان گذشته اتخاذ شد. یورو که به عنوان یک استعداد بزرگ شناخته می‌شود، مورد توجه باشگاه‌های بزرگی از جمله منچستریونایتد قرار داشت، اما نهایتاً با پیشنهادی بالغ بر ۷۰ میلیون یورو به جمع شیاطین سرخ پیوست.

اکنون رئال مادرید در حال بررسی گزینه‌های دیگر است و یکی از نام‌هایی که در لیست آن‌ها قرار دارد، کاستلو لوکبا، مدافع فرانسوی لایپزیگ است. این مدافع ۲۱ ساله مورد توجه چندین باشگاه بزرگ اروپایی بوده و احتمالاً در تابستان ۲۰۲۵ به یکی از گزینه‌های اصلی مادرید تبدیل شود. با این حال، انتقال لوکبا به رئال مادرید به هزینه بالایی نیاز دارد و لایپزیگ در حال حاضر تمایلی به فروش او در ژانویه ندارد. از سوی دیگر، مادرید همچنین به دنبال جذب بازیکنانی است که بتوانند خط دفاعی آن‌ها را در آینده تقویت کنند و همچنان بازار را برای بهترین گزینه‌ها زیر نظر دارند تا در سال ۲۰۲۵ تیم خود را با توان بیشتری روانه مسابقات کنند. با توجه به مصدومیت دنی کارواخال تا پایان فصل به نظر می‌رسد جذب یک مدافع سمت راست اولویت اول لوس بلانکوس باشد.

۱۰۰۹