پرسپولیس و السد پس از 4 سال دوباره به هم رسیدند

پرسپولیس و السد پس از 4 سال دوباره به هم رسیدند

 پایگاه خبری فوتبالی، پرسپولیس و السد قطر در حالی باید در هفته سوم لیگ نخبگان به مصاف هم بروند که از آخرین دیدار آنها بیش از 4 سال می‌گذرد. 

به گزارش فوتبالی، این دو تیم در طی 8 سال اخیر 7 بار در مقابل یکدیگر قرار گرفته اند که تنها یک بازی با نتیجه تساوی به پایان رسیده و هر تیم 3 برد از 6 مسابقه دیگر سهم داشته است.

اگر بخواهیم به آخرین دیدار دو تیم اشاره کنیم، باید به 4 سال قبل برگردیم. دیداری که 6 مهر سال 99 در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد و پرسپولیس با تک گل عیسی آل کثیر در دقیقه 89، حریفش را شکست داد تا راهی مرحله یک چهارم نهایی آسیا شود.

از بین بازیکنان فعلی پرسپولیس، فرشاد احمدزاده، سروش رفیعی و علی علیپور، سابقه چندین بار بازی در مقابل السد را در کارنامه خود دارند. علاوه بر این نفرات، مرتضی پورعلی‌گنجی، پیراهن السد را پوشیده و همانطور که حتما می‌دانید، با این تیم مقابل پرسپولیس هم بازی کرده است.

از آخرین بازی این دو تیم در مقابل یکدیگر، جمعا 11 بازیکن هنوز در این دو تیم حاضرند. محمد حسین کنعانی‌زادگان، میلاد سرلک، امید عالیشاه، وحید امیری، عیسی آل کثیر و سید جلال حسینی از پرسپولیس 4 سال پیش هنوز هم در پرسپولیس هستند که از میان این نفرات، سید جلال حسینی، در کادر فنی است و کنار گاریدو روی نیمکت می‌نشیند و کنعانی‌زادگان هم به دلیل مصدومیت، بازی فردا را از دست داده است.

یوسف سعد، حسن الهیدوس، مشعل برشام، پدرو میگوئول و اکرم عفیف هم نفراتی هستند که از آخرین جدال این دو تیم، هنوز هم در تیم قطری عضویت دارند و از میان این بازیکنان، برشام، میگوئل و عفیف در بازی هفته گذشته مقابل استقلال به میدان رفته‌اند که به احتمال زیاد در بازی فردا هم در ترکیب ثابت حضور خواهند داشت.

7899