تاکید موسیمانه به مدیران استقلال پس از تماشای بازی‌های استقلال؛ این تیم یک مهاجم می‌خواهد!

تاکید موسیمانه به مدیران استقلال پس از تماشای بازی‌های استقلال؛ این تیم یک مهاجم می‌خواهد!

پایگاه خبری فوتبالی- پیتسو موسیمانه خیلی زود ضعف‌های استقلال را تشخیص داده و در همین راستا به مدیران استقلال استقلال تاکید کرده است که این تیم به یک مهاجم شش‌دانگ نیاز دارد.

به گزارش فوتبالی، استقلال در لیگ بیست‌وچهارم اوضاع خوبی ندارد و به ‌لطف مدیریت باشگاه و البته ارثیه‌ای که جواد نکونام برای این تیم گذاشته ، آبی‌ها تا حدودی از کورس قهرمانی خارج شده‌اند. البته در فوتبال چیزی قابل پیش بینی نیست و احتمال این که استقلال در ادامه فصل به جمع مدعیان قهرمانی برگردد وجود دارد. 

در هر در فصل جاری لیگ برتر، نه خط حمله استقلال زهر لازم را دارد و نه خط دفاعی این تیم استحکام گذشته را. 

پس از اینکه جواد نکونام با استقلال مقابل السد شکست خورد، طی اتفاقی قابل‌ پیش‌بینی از هدایت استقلال استعفا کرد و مدیران آبی‌پوشان پس از بررسی‌های مختلف تصمیم گرفتند سهراب بختیاری‌زاده را به‌عنوان سرمربی موقت معرفی کنند.

سهراب اما روی نیمکت استقلال دوام زیادی نداشت و پس از دو بازی، سرمربی خارجی آبی‌ها مشخص شد.

پیتسو موسیمانه فردی بود که در نهایت برای هدایت استقلال انتخاب شد و با نگاهی کلی به کارنامه این سرمربی، می‌توان به او در فوتبال آفریقا نمره قبولی داد. آخرین قهرمانی‌های مهم او در سال 2021 با الاهلی مصر بود که توانست با این تیم قهرمان لیگ قهرمانان آفریقا و سوپرکاپ آفریقا شود و 3 سال از این اتفاق می‌گذرد. او فصل گذشته 6 ماه در باشگاه «ابحا» کار کرد و توانست این تیم را در لیگ برتر عربستان حفظ کند اما قراردادش تمدید نشد.

موسیمانه که ظاهرا از همین حالا در یک تصمیم جالب توجه و پس از دیدن بازی‌های این فصل استقلال تصمیم گرفت پس از بازی با النصر کارش را در استقلال آغاز کند تا کارش را با ناکامی احتمالی  آغاز نکند.

آن طور که شنیده شده پیتسو بازی‌های استقلال را نگاه کرده و متوجه ضعف‌های استقلال در نقاط مختلف شده است. او به باشگاه اعلام کرده که استقلال در خط حمله نقاط ضعف زیادی دارد. 

پیتسو به مدیران استقلال تاکید کرده سبک بازی گوستاوو بلانکو به‌شکلی است که باید یک مهاجم مکمل کنار خودش داشته باشد و آرمان رمضانی با ویژگی‌های فنی مشابه بلانکو، نمی‌تواند آن مهاجم مکمل باشد.

موسیمانه به همین دلیل به باشگاه اعلام کرده که بایستی هر چه سریع‌تر برای او یک مهاجم شش‌‌دانگ بگیرند. مهاجمی که خصوصیات کاملا متفاوتی با بلانکو داشته باشد و بتواند نقش مکمل را در کنار او بازی کند.

با توجه به سقف بودجه استقلال همین آقای موسیمانه هم نمی‌تواند قراردادش را در سازمان لیگ ثبت کند. چه برسد به این که استقلال بخواهد مهاجم خارجی جدید هم بگیرد. پیتسو به‌ خوبی می‌داند اگر به‌دنبال تغییرات گسترده در استقلال است، باید در خط حمله این تیم را با شوک بزرگی مواجه کند تا شاید بازیکنان از تفکرات دفاعی دوران نکونام فاصله بگیرند. مطمئنا سرمربی آفریقایی استقلال باید تا نیم‌فصل صبر کند و لیست مازاد این تیم مشخص شود. آن وقت می‌تواند اقدام به خرید مهاجم مد نظرش بکند.

۵۷۹۳