اختصاصی فوتبالی/ موسیمانه، غلامپور را هم نمی‌خواهد؛ مربی دروازه‌بان مدنظرش به تهران می‌آید؟

اختصاصی فوتبالی/ موسیمانه، غلامپور را هم نمی‌خواهد؛ مربی دروازه‌بان مدنظرش به تهران می‌آید؟

پایگاه خبری فوتبالی- احتمال دارد بهزاد غلامپور به کار خود در استقلال ادامه دهد و همچنان مربی دروازه‌بانان این تیم باقی بماند اما تنها در یک حالت این اتفاق رخ می‌دهد.

به گزارش فوتبالی- پیتسو موسیمانه بعد از شکست استقلال مقابل ذوب‌آهن، رسما به‌عنوان سرمربی آبی‌ها انتخاب شد و به‌زودی کار خود را در ایران آغاز می‌کند. موسیمانه از همان ابتدا، صراحتا به مدیران استقلال اعلام کرد با دستیاران همیشگی خود به ایران می‌آید و برای همین اسم چهار نفر را به فرشید سمیعی داد.

کایل سولومون، موسی مطلبا، ماهیر داویدز و کابلو رانگواگا، چهار دستیار پیتسو موسیمانه هستند که همراه با این سرمربی آفریقایی به ایران سفر می‌کنند. موسیمانه به دستیاران خود ایمان زیادی دارد و برای همین چندین سال است که با همین ترکیب نفرات در تیم‌های مختلف حاضر می‌شود.

رقم قرارداد پیتسو موسیمانه و دستیاران او مجموعا به 1.2 میلیون‌دلار می‌رسد که رقم معقولی محسوب می‌شود و باید دید در ادامه راه چه اتفاقاتی برای استقلال رقم می‌خورد. در این بین موسیمانه نشان داده علاقه‌ای به ادامه همکاری با کادر گذشته استقلال ندارد اما اکنون در مورد یکی از اعضای پیشین نیمکت جواد نکونام، علامت سوال بزرگی ایجاد شده است.

در بین دستیاران موسیمانه، خبری از مربی دروازه‌بانان نیست و برای همین پیش‌بینی می‌شود شاید بهزاد غلامپور به کار خود در استقلال ادامه دهد. غلامپور از زمان آندره‌آ استراماچونی عضوی از کادرفنی استقلال است و احتمال دارد کنار موسیمانه هم حضور داشته باشد.

تنها در یک حالت بهزاد غلامپور به کار خود در استقلال ادامه می‌دهد، حالتی که می‌تواند باز هم استقلال را در خط دروازه دچار مشکل کند. حمید الیامی مربی دروازه‌بانان موسیمانه است که تا این لحظه راضی به حضور در ایران نشده اما مذاکرات با او ادامه دارد. اگر الیامی به ایران بیاید، خبری از غلامپور نخواهد بود و اگر این مربی راضی به حضور در ایران نشود، احتمالا بهزاد غلامپور به کار خود در جمع آبی‌های تهران ادامه می‌دهد.

حالا باید دید چه سرنوشتی در انتظار بهزاد غلامپور است و آیا او در استقلال باقی می‌ماند و به کار خود ادامه می‌دهد یا نه.

5793