شروع موسیمانه با تونل وحشت؛ 14 روز سخت در انتظار مربی جدید!

شروع موسیمانه با تونل وحشت؛ 14 روز سخت در انتظار مربی جدید!

 پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی جدید استقلال در شرع کارش در این تیم، بازیهای سخت و فشرده‌ای را باید تجربه کند.. 

به گزارش فوتبالی، بالاخره تکلیف جانشین قطعی جواد نکونام مشخص شد و پیستو موسیمانه افریقایی که رزومه قابل توجهی دارد، در ادامه مسابقات، روی نیمکت استقلال خواهد نشست.

البته که سرمربی جدید استقلال، کارش را بعد از بازی با النصر شروع خواهد کرد و سهراب بختیاری‌زاده در این بازی، هدایت آبی‌ها را به عهده خواهد داشت.

اولین بازی استقلال با سرمربی جدیدش، دیدار با خیبر است که 5 آبان در خرم‌آباد برگزار خواهد شد. دیدار بعدی 10 آبان و با تراکتور در تهران خواهد بود.

سومین بازی استقلال با سرمربی جدیدش، یک دیدار بسیار مهم است چرا که آبی‌ها باید 14 آبان در عربستان به مصاف الهلال بروند.  در نهایت آبی‌ها 19 آبان با مس در رفسنجان بازی خواهند داشت. 

4 بازی ابتدایی استقلال با موسیمانه، در طی 14 روز و در شرایطی که 3 تای آن خارج از خانه است؛ برگزار خواهد شد تا این مربی اهل آفریقای جنوبی، اصلا کار راحتی در هفته‌های ابتدایی حضورش در استقلال و فوتبال ایران نداشته باشد.

با توجه به اینکه سرمربی جدید آبی‌ها شناختی از فضای فوتبال ایران ندارد، طبیعتا چند هفته زمان برای شناخت بیشتر از تیمش و همچنین فوتبال ایران می‌خواهد که این اتفاق با فشردگی بازیهای استقلال در هفته‌های آینده همزمان شده و باید دید استقلال در شروع کارش با سرمربی جدیدش، چه نتایجی خواهد گرفت.

7899