انتقادها از بیرانوند در تبریز: روی تراکتور تمرکز کن!

انتقادها از بیرانوند در تبریز: روی تراکتور تمرکز کن!

پایگاه خبری فوتبالی - علیرضا بیرانوند این روزها توسط برخی هواداران تراکتوری نقد می‌شود.

به گزارش فوتبالی، اعلام حکم کمیته تعیین وضعیت علیه علیرضا بیرانوند و مصاحبه جنجالی این دروازه‌بان مبنی بر دادن شیرینی به یکی از اعضای هیات مدیره پرسپولیس موضوعی است که هنوز هم تبعات آن ادامه دارد و در جدیدترین اتفاق، کمیته انضباطی بیرانوند را بابت مصاحبه غیرفنی، دو میلیارد تومان جریمه نقدی و یک جلسه از همراهی تیمش محروم کرده که البته این محرومیت در صورت بیرانوند در رسانه‌ها قابل تعلیق خواهد بود.

اما بیرانوند در جدیدترین واکنش خود پس از حکم کمیته انضباطی با انتشار یک استوری اینستاگرامی خبرساز شده است. جایی که بیرو بدون اسم بردن از کسی چنین نوشته است: " چه دنیای عجیبی شده؛ همه می‌گویند حرف دلت را بزن اما هر وقت حرف دلم را زدم؛ دل همه را زدم."

این استوری بیرانوند، صبر برخی هواداران تراکتوری را لبریز کرده و آن‌ها لب به انتقاد از سنگربان ملی پوش تیم خود باز کرده‌اند و معتقدند بیرو باید بیش از این ماجرا را کش ندهد چرا که دود این اتفاقات به چشم تراکتور هم می‌رود.

این در حالی است که بیرانوند در این مدت حمایت بی‌نظیر تماشاگران تراکتوری را پشت خود دیده و حتی محمدرضا زنوزی هم در مصاحبه جنجالی خود به دفاع از این دروازه‌بان پرداخت اما گویا کش‌دار شدن ماجرا ناراحتی تعدادی از تماشاگران تبریزی را در پی داشته و آن‌ها در حال درخواست از بیرو برای حفظ تمرکز خود روی تراکتور هستند.

1997