حمایت آفریقایی‌ها از استقلال؛ موسیمانه هر تیمی برود، طرفدار آن می‌شویم!

حمایت آفریقایی‌ها از استقلال؛ موسیمانه هر تیمی برود، طرفدار آن می‌شویم!

پایگاه خبری فوتبالی- پیتسو موسیمانه بین دوستداران فوتبال آفریقا طرفدارانی دارد.

به گزارش فوتبالی، استقلال در هفته دوم لیگ نخبگان آسیا برابر السد قطر با نتیجه دو بر صفر شکست خورد و همین موضوع باعث شد جواد نکونام از هدایت آبی‌های تهران استعفا کند. نکونام قبلا هم تلویحا یک‌مرتبه این کار را انجام داده بود اما هیات مدیره استقلال با این موضوع مخالفت کرد اما پس از بازی با السد دیگر خبری از مخالفت نبود و نکونام به پایان قصه پرغصه خود با استقلال رسید.

احمد شهریاری و فرشید سمیعی پس از بررسی‌های مختلف تصمیم گرفتند سهراب بختیاری‌زاده را به‌عنوان سرمربی موقت انتخاب و جستجوی خود برای یافتن سرمربی خارجی را آغاز کنند.

پس از کش‌وقوس‌های فراوان، سرانجام پیتسو موسیمانه آفریقایی که 17 جام آفریقایی در کارنامه او دیده می‌شود، هدایت استقلال را پذیرفت. موسیمانه بین دوستداران فوتبال آفریقا محبوبیت بالایی دارد و حتی پاتوسی، بازیکن سابق استقلال پس از رسمی شدن حضور این سرمربی در ایران با انتشار یک استوری اینستاگرامی از موسیمانه تعریف و تمجید کرد.

اکنون در فضای مجازی هم شاهد اتفاقات جالبی هستیم و برخی کاربران آفریقایی با انتشار متن‌هایی اعلام کرده‌اند به پیتسو موسیمانه علاقه زیادی دارند و برای اینکه او اکنون در ایران حضور دارد، طرفدار استقلال می شوند!

ظاهرا به مدت یک‌فصل قرار است هواداران استقلال در آفریقا افزایش پیدا کند و باید دید پیتسو موسیمانه چه نتایجی را روی نیمکت آبی‌های تهران کسب می‌کند. او کار سختی پیش رو دارد.

5793