رونمایی از جزییات قرارداد پیتسمو موسیمانه با استقلال؛ ۱.۲ میلیون دلار برای یک فصل!

رونمایی از جزییات قرارداد پیتسمو موسیمانه با استقلال؛ ۱.۲ میلیون دلار برای یک فصل!

پایگاه خبری فوتبالی- مبلغ قرارداد پیتسو موسیمانه خلاف اخبار منتشر شده در فضای مجازی، ۱.۲ میلیون دلار است.

به گزارش فوتبالی، سرمربی آفریقایی، سرانجام پس از کش‌وقوس‌های فراوان پیشنهاد مدیران استقلال مبنی بر هدایت این تیم را پذیرفت و پس از بازی با النصر، به ایران می‌آید و روی نیمکت آبی‌ها می‌نشیند.

در ساعات گذشته در فضای مجازی تصویری از قرارداد پیتسو موسیمانه در حال انتشار است که طبق پیگیری‌های خبرنگار فوتبالی مشخص شد این تصویر، قرارداد نهایی موسیمانه نیست و صرفا پیشنهاد اولیه باشگاه استقلال است.

مدیران استقلال با پیشنهادی به ارزش ۹۰۰ هزاردلار سراغ سرمربی آفریقایی رفتند که این پیشنهاد از سوی ایجنت رسمی پیتسو موسیمانه رد شد.

فرشید سمیعی سپس پس از جلسه با احمد شهریاری این پیشنهاد را به ۱.۲ میلیون‌دلار رساند و سرانجام موسیمانه هدایت استقلال را قبول کرد. البته شهریاری اول با این افزایش رقم مخالف بود اما وقتی دید گزینه ای ندارد، مجبور شد به خواسته سمیعی و البته موسیمانه تن بدهد.

این قرارداد به‌مدت یک‌سال اعتبار دارد و سپس اگر طرفین راضی به ادامه همکاری باشند، یک‌سال دیگر تمدید می‌شود.

پیتسو موسیمانه زمانی که به ایران بیاید، پس از امضای قرارداد در باشگاه استقلال، ۳۰ درصد از قرارداد خود را مستقیما دریافت می‌کند و ۷۰ درصد دیگر در طی ماه‌های آینده به او پرداخت می‌شود.

موسیمانه راننده شخصی خواهد داشت و فرشید سمیعی هم خانه‌ای را به پیتسو پیشنهاد داده که او هم قبول کرده است. باید دید امکانات آن خانه موسیمانه را راضی خواهد کرد یا نه. خانواده موسیمانه هم همراه با او به ایران سفر می‌کنند و کنار او خواهند بود.

موسیمانه همراه با خود، ۴ دستیار به ایران می‌آورد و آنطور که به نظر می رسد حضور سهراب بختیاری‌زاده هم تا این لحظه به عنوان دستیار قطعی است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، سهراب تنها دستیار ایرانی سرمربی آفریقایی خواهد بود. 

۵۷۹۳