هافبک جوان بایرن مونیخ بازی مقابل بارسلونا را از دست داد

هافبک جوان بایرن مونیخ بازی مقابل بارسلونا را از دست داد

پایگاه خبری فوتبالی- الکساندر پاولویچ، در نیمه نخست دیدار شب گذشته بایرن مونیخ مقابل اشتوتگارت از ناحیه ترقوه دچار شکستگی شد و قطعا به بازی مقابل بارسلونا نمی‌رسد.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته بایرن مونیخ در هفتمین بازی خود در این فصل بوندسلیگا به مصاف نایب قهرمان فصل گذشته یعنی اشتوتگارت رفت. شاگردان کمپانی در این مسابقه با چهار گل به پیروزی رسیدند و جایگاه خودشان در صدر جدول را حفظ کردند. اما اتفاق تلخ برای بایرن مونیخ در این دیدار، مصدومیت الکساندر پاولوویچ، هافبک جوان این تیم بود. این هافبک جوان در این فصل زوج خط هافبک بایرن مونیخ را در کنار جاشوا کیمیش تشکیل داد و عملکرد خوبی هم در میانه میدان داشت.

اما او حالا در بازی مقابل بارسلونا قطعا حضور نخواهد داشت و ژائو پالینیا، هافبک پرتغالی و خرید تابستانی باواریایی‌ها باید جای خالی پالوویچ را در کنار کیمیش پر کند. اما غیبت او تنها به همین یک بازی ختم نمی‌شود، بلکه او باید مدت زمان بیشتری از میادین دور بماند. به نقل از نشریه بیلد، برخلاف پیش‌بینی‌های اولیه که گفته می‌شد پاولوویچ حدود یک الی دو ماه مصدوم است، اما او باید عمل جراحی انجام دهد و به همین خاطر احتمالا تا سه ماه قادر به همراهی تیمش نیست.

پاولوویچ در ماه‌های اخیر نیز مصدومیت را تجربه کرده بود و به همین خاطر از لیست بازیکنان تیم ملی آلمان برای مسابقات یورو 2024 خط خورد.

1428