قرارداد موسیمانه تا پایان همین فصل است؛ 900 هزار دلار به اضافه چند بند!

قرارداد موسیمانه تا پایان همین فصل است؛ 900 هزار دلار به اضافه چند بند!

پایگاه خبری فوتبالی- قرارداد استقلال با سرمربی جدیدش تا انتهای همین فصل است و در صورت رضایت طرفین قابلیت تمدید دارد. 

به گزارش فوتبالی، بعد از شکست سنگین و غیر قابل باور استقلال مقابل ذوب آهن که در ورزشگاه شهدای شهر قدس رخ داد مدیران باشگاه استقلال از سرمربی جدیدشان که ظاهرا چند روز پیش‌تر با او به توافق رسیده بودند رونمایی کردند.

پیتسو موسیمانه سرمربی مشهور و پرافتخار اهل آفریقای جنوبی به عنوان سرمربی جدید استقلال معرفی شده است. این اتفاق در حالی افتاده است که گفته می‌شد قرارداد او حداقل دو میلیون یورو خواهد بود. اما حالا جزییاتی از این قرارداد مشخص شده است که نشان می‌دهد مبلغ قرارداد از نصف این مبلغ هم کمتر است. البته بندهایی در قرارداد هست که می‌تواند مبلغ آن را تا یک و نیم میلیون یورو هم برساند.

مبلغ قرارداد موسیمانه تا انتهای این فصل ۹۰۰ هزار دلار است اما باشگاه باید یک دستگاه آپارتمان به علاوه اتومبیل و راننده شخصی در اختیار او قرار بدهد. حداکثر پاداشی هم که به قرارداد اضافه می‌‌شود 20 درصد کل مبلغ قرارداد است.

این 20 درصد در 4 ماموریت تقسیم شده است. به این صورت که 5 درصد برای قهرمانی لیگ، 5 درصد برای قهرمانی جام حذفی، 5 درصد برای قهرمانی در لیگ نخبگان و 5 درصد به اندازه کسب 5 پیروزی در لیگ نخبگان آسیا به موسیمانه تعلق میگیرد. قرار شده باشگاه 3 بلیت پرواز هم به موسیمانه بدهد و برای دستیارانش هم آپارتمان و اتومبیل تهیه کند.

نحوه پرداخت مبلغ قرارداد موسیمانه توسط استقلال هم مشخص شده است. موسیمانه در بدو ورود به تهران و پس از رونمایی ۳۰ درصد از مبلغ قراردادش را دریافت می‌کند. مابقی مبلغ قرارداد هم به صورت ماهیانه تا انتهای فصل به او پرداخت خواهد شد.

نکته مهم اما این است که قرارداد استقلال با موسیمانه مربوط به همین فصل و زمان باقی مانده تا پایان فصل است. اگر دو طرف از همکاری هم با هم راضی باشند قرارداد قابلیت تمدید را هم دارد.

1359