پیام کمیته انضباطی به درویش؛ عذرخواهی کن، بخشیده شو!

پیام کمیته انضباطی به درویش؛ عذرخواهی کن، بخشیده شو!

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، به خاطر چه صحبتهایی محروم شده است؟

به گزارش فوتبالی، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد که رضا درویش به خاطر مصاحبه‌اش، به جریمه نقدی ۲ میلیارد تومانی و همچنین ۳ ماه از حضور در ورزشگاه‌ها در لیگ برتر و جام حذفی محروم شده است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به حکم کمیته وضعیت درباره علیرضا بیرانوند، شدیدا از مدیران فدراسیون فوتبال انتقاد کرده و در صحبتهایش، جملاتی جنجالی به زبان آورده بود که باعث شده چنین محرومیتی نصیبش شود.

بیاید بخشی از جملات جنجالی درویش در آن مصاحبه را مرور کنیم:

•  امروز یکی از روزهای سیاه فوتبال ایران بود و لکه‌ ننگی رقم خورد.

•  یک مسئول از باشگاهی بابت صحنه مشکوک به آفساید عذرخواهی می‌کند، یعنی اینکه نتوانستیم وعده‌ای که به شما دادیم را عملی کنیم. جالب این است که پا روی پا می‌اندازند و می‌گویند فیفا و ای اف سی، سیاسی هستند، در حالی که خودشان سیاسی‌تر هستند.

•  همان‌هایی که این احکام را صادر کردند منتظر بودند امشب پرسپولیس مقابل چادرملو به پیروزی نرسد، اما الان با پیروزی پرسپولیس، شب دَمر می‌خوابند! همان‌طور که وقتی مقابل استقلال دیدند پرسپولیس پیروز شد، خیلی ناراحت شدند شاید بیشتر از استقلالی‌ها

البته کمیته انضباطی در رای درویش به این نکته اشاره کرده که در صورت عذرخواهی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در رسانه‌ها، محرومیت او نصف و به یک و نیم ماه کاهش خواهد یافت.

با فرض اینکه رضا درویش مصاحبه کند و بابت صحبتهایش از مدیران فدراسیون فوتبال دلجویی کند، او تا یک ماه و نیم آینده امکان همراهی تیمش را نخواهد داشت.

با توجه به اینکه سازمان لیگ، فعلا تا هفته دهم، برنامه لیگ را مشخص کرده، درویش در بازی پرسپولیس و شمس آذر در هفته نهم که 5 آبان برگزار خواهد شد، امکان حضور در ورزشگاه را ندارد. بازی هفته دهم با استقلال خوزستان و بازی معوقه هفته چهارم با گل گهر، دیدارهای خارج از خانه پرسپولیس است و درویش عادت به همراهی تیمش در بازیهای خارج از خانه در لیگ برتر ندارد.

۸۸۱۳