شروع جلسه کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس

شروع جلسه کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکنان معترض پرسپولیس راهی ساختمان این باشگاه شدند.

به گزارش فوتبالی، در حالی که امروز شاگردان یحیی گل‌محمدی در یک بازی تدارکاتی به مصاف مس کرمان رفتند و نتیجه را در پایان با 2 گل به این تیم واگذار کردند، پس از اتمام این بازی کاپیتان‌های پرسپولیس به همراه تعدادی از بازیکنان فصل گذشته برای برگزاری جلسه کمیته انضباطی به باشگاه پرسپولیس رفتند.

این بازیکنان که طی 3 روز گذشته و با ممانعت امید عالیشاه و کمال کامیابی‌نیا از شرکت در تمرینات امتناع کردند، توسط کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس احضار شدند.

مشاهدات خبرنگار میدانی پایگاه خبری فوتبالی حاکی از این است که بازیکنانی مانند کمال کامیابی نیا، سیامک نعمتی، امید عالیشاه، احمد گوهری و.. در باشگاه پرسپولیس حضور دارند و شاید سایر بازیکنان نیز در ادامه به آنها اضافه شوند.

 مشکل فعلی بازیکنان پرسپولیس عدم دریافت مطالبات فصل گذشته‌شان است. در واقع این مشکل مربوط به بازیکنان فصل قبل است. آنها می‌گویند 5 درصد مبلغ قرارداد به علاوه آپشن‌های قراردادشان باقی مانده و باشگاه باید آنها را پرداخت کند، این در حالی است که باشگاه پرسپولیس در بیانیه‌ای که مخاطبش بازیکنان معترض بود اعلام کرد، بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس تا الان 30 درصد قرارداد این فصل‌شان را دریافت کرده‌اند، پاداش بردهایشان غیر از برد آخر مقابل مس کرمان را گرفته‌اند و البته پاداش این برد را هم قبل از دربی می‌گیرند.

7655