فرهاد ترک عادت نکرد؛ پیام خوشامدگویی مجیدی به موسیمانه به همراه 4 قلب آبی! (عکس)

فرهاد ترک عادت نکرد؛ پیام خوشامدگویی مجیدی به موسیمانه به همراه 4 قلب آبی! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- فرهاد مجیدی بازهم  ترک عادت نکرد و برای سرمربی جدید استقلال آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش فوتبالی، فرهاد مجیدی که بعد از جدایی جواد نکونام، اصلی‌ترین گزینه مدیران استقلال برای جانشینی او بود در نهایت به پیشنهاد سمیعی و شهریاری پاسخ منفی داد و با انجام دو مصاحبه مختلف دلایل خود برای نیامدن به ایران و قبول هدایت استقلال را عنوان کرد.

فرهاد مجیدی که بعد از ناصر حجازی و منصور پورحیدری از محبوبیت بالایی نزد هواداران استقلال برخوردار است در سال‌های اخیر و در هنگام تغییر کادر فنی در استقلال رفتار خاصی داشته است که هرگز دست به ترک کردن آن نمی‌زند و همواره آن را تکرار می‌کند.

مجیدی که در سه مقطع مختلف هدایت استقلال را برعهده گرفته و آخرین قهرمانی این تیم در رقابت‌های لیگ برتر را به ارمغان آورده تاکنون برای 5 سرمربی استقلال پیامد خوشامدگویی نوشته و برای آن‌ها به عنوان سرمربی تیم محبوبش آرزوی موفقیت کرده است.

  

فرهاد مجیدی تا قبل از اقدام امروز خود و پیام خوشامدگویی به موسیمانه همین کار را برای محمود فکری، ریکاردو سایپنتو، جواد نکونام و سهراب بختیاری‌زاده هم انجام داده بود. مجیدی برای سرمربی 60 ساله و آفریقایی استقلال آرزوی موفقیت کرده و با قرار دادن 4 قلب آبی در استوری خود حسابی برای هواداران تیم محبوبش دلربایی کرده است. 

9098