عکس؛ مقایسه ستاره‌های چلسی و لیورپول به بهانه تقابل این دو تیم

عکس؛ مقایسه ستاره‌های چلسی و لیورپول به بهانه تقابل این دو تیم

پایگاه خبری فوتبالی- به بهانه تقابل حساس دو تیم چلسی و لیورپول، آمار دو ستاره این تیم‎‌ها، یعنی کول پالمر و محمد صلاح را در مسابقات این فصل لیگ برتر انگلیس مورد بررسی قرار می‌دهیم.

به گزارش فوتبالی، ورزشگاه آنفیلد این هفته میزبان یک مسابقه حساس و دیدنی خواهد بود. تیم‌های چلسی و لیورپول یکی از بازی‌های حساس این هفته فوتبال اروپا را در مقابل همدیگر برگزار می‌کنند. لیورپول صدرنشین این رقابت‌ها است و چلسی در رتبه چهارم قرار گرفته است. هر دو تیم شروع امیدوارکننده‌ای در این فصل داشتند و پیروزی در این مسابقه می‌تواند به ادامه راهشان کمک کند.

در چنین مسابقات حساسی این بازیکنان بزرگ هستند که تفاوت‌ها را رقم می‌زنند. کول پالمر و محمد صلاح، دو بازیکن شاخص و ستاره‌های اصلی دو تیم هستند که در این فصل عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند. هر دو بازیکن در این فصل در هر هفت بازی تیمشان در لیگ برتر انگلیس حضور داشتند.

کول پالمر در این هفت بازی، پنج پاس گل به نام خود ثبت کرد و این در حالی است که صلاح چهار بار برای هم‌تیمی‌های خود گل‌سازی کرد. در امر گلزنی هم پالمر موفق‌تر بود. این ستاره جوان انگلیسی شش گل به ثمر رساند و محمد صلاح چهار بار موفق به گلزنی در این فصل شد.

پالمر در این فصل 18 پاس کلیدی ارسال کرد و صلاح 10 پاس کلیدی. اما در زمینه شوت به سمت دروازه حریف، صلاح آمار بهترین ثبت کرد. ستاره مصری 15 بار دروازه حریفان را تهدید کرد و پالمر 11 مرتبه.

1428