انگیزه جالب ستاره چلسی برای درخشش مقابل لیورپول

انگیزه جالب ستاره چلسی برای درخشش مقابل لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی- کول پالمر، ستاره این فصل چلسی انگیزه بالایی دارد تا روز یکشنبه مقابل لیورپول هم بدرخشد و باعث پیروزی تیمش در این دیدار حساس و سخت شود.

به گزارش فوتبالی، روز یکشنبه دو تیم لیورپول و چلسی در چارچوب مسابقات هفته هشتم لیگ برتر انگلیس در مقابل همدیگر به میدان می‌روند. این بازی از حساسیت بالایی برخوردار است، چرا که هر دو تیم شرایط خوبی در این فصل دارند و می‌خواهند با کسب پیروزی در این بازی، به روند خوب خود ادامه بدهند. لیورپول صدرنشین لیگ برتر انگلیس است و چلسی هم در رتبه چهارم قرار دارد.

یکی از بازیکنانی که در این مسابقه زیر ذره‌بین قرار می‌گیرد، کول پالمر است. ستاره جوان چلسی که آمار فوق‌العاده‌ای با پیراهن این تیم به ثبت رسانده و در حال حاضر یکی از آماده‌ترین بازیکنان فوتبال اروپا و جهان است. هواداران چلسی انتظار دارند تا پالمر در این مسابقه هم به داد تیمشان برسد و یک پیروزی شیرین را به آن‌ها هدیه بدهد.

اما خود پالمر یک انگیزه جالب برای درخشش در این مسابقه دارد. او در این خصوص می‌گوید: "من بازی‌های بزرگ را دوست دارم چون همه آن را تماشا می‌کنند. من اهل شهر منچستر هستم و دو شهر منچستر و لیورپول رقیب همدیگر به حساب می‌آیند."

1428