رونمایی از ورژن بلانکوی گل نزن؛ تیر دروازه‌ای که روند بازی را تغییر داد! (عکس)

رونمایی از ورژن بلانکوی گل نزن؛ تیر دروازه‌ای که روند بازی را تغییر داد! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- گوستاوو بلانکو در تقابل با ذوب آهن موقعیت‌های خوب گلزنی را به اشکال مختلف از دست داد! 

به گزارش فوتبالی، بلانکو که فصل گذشته بعد از مهرداد محمدی، دومین گلزن برتر استقلال بود امسال و در رقابت‌های لیگ برتر هرگز نتوانسته در حد انتظارات ظاهر شود و در هیچ بازی برای آبی‌ها گلزنی نکرده است. 

این مهاجم آرژانتینی اگرچه ابتدای فصل با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کرد و حتی چند بازی آبی‌ها را به دلایل مختلف از دست داد اما در مجموع عملکرد خوبی نداشته و قادر به تکرار رونمایی از نسخه ترسناک فصل قبل خودش نبوده است! 

بلانکو در بازی با ذوب آهن کاملا در میان مدافعان حریف گم شده بود و کاملا تحت تاثیر آنالیز خوب کادر فنی ذوب آهن قرار گرفته بود. همین امر باعث شد که او تا پایان مسابقه در زمین نماند و با نظر سهراب بختیاری‌زاده تعویض شود! 

اوج فرصت‌سوزی بلانکو در مصاف با ذوب آهن به لحظاتی پس از گل اول گاندوها برمی‌گردد. جایی که او در محوطه جریمه ذوب آهن صاحب توپ شد با یک چرخش خودش را از کمند مدافع حریف رها کرد و به توپ ضربه زد اما تیر دروازه مانع از رستگاری او و استقلال شد. شاید اگر آن توپ چند سانتی‌متر این‌طرف‌تر بود و به‌جای تیر به تور بوسه می‌زد سرنوشت مسابقه متفاوت می‌شد و استقلال با شکست زمین را ترک نمی‌کرد! 

9098