جواب آنچلوتی به ادعای مجری معروف انگلیسی

جواب آنچلوتی به ادعای مجری معروف انگلیسی

پایگاه خبری فوتبالی - گری لینه کر اسطوره انگلیسی و مجری برنامه MOTD ادعا کرد که قبل از انتصاب توماس توخل به عنوان سرمربی جدید تیم ملی انگلیس، اتحادیه با کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید مذاکره کرده است.

به گزارش فوتبالی، هفته گذشته توماس توخل سرمربی فصل گذشته بایرن مونیخ به عنوان جانشین دائمی گرت ساوت گیت انتخاب شد و قرار است تا پایان جام جهانی 2026 سرمربی این تیم باشد. گری لینه کر فاش کرده بود که مربیان بزرگی در لیست مدیران اتحادیه قرار داشتند و در این باره گفت: "منابع من تایید کرده اند که در تابستان آن ها با پپ گواردیولا و همچنین کارلو آنچلوتی مذاکره کرده اند."

به نقل از سایت گل، حالا سرمربی ایتالیایی در واکنش به این اخبار گفت: "هیچ مذاکره ای با فدراسیون انگلیس نداشتم. از نظر من، آن ها مربی بسیار خوبی استخدام کرده اند که از نظر تاکتیکی در سطح بسیار بالایی قرار دارد. برای توخل آرزوی موفقیت دارم."

آنچلوتی در ابتدای سال 2024 قراردادش را تا 2026 با رئال مادرید تمدید کرد و در آن زمان، شایعات زیادی راجع به رفتن او به تیم ملی برزیل شنیده می شد که با تمدید قراردادش به تمامی این شایعات پایان داد.

رئال مادرید شنبه شب از سری رقابت های لالیگا مهمان سلتاویگو خواهد بود.

4416