اعتراض نامجومطلق؛ اگر با نکونام مشکل داشتید همان اول فصل مربی خارجی می‌آوردید

اعتراض نامجومطلق؛ اگر با نکونام مشکل داشتید همان اول فصل مربی خارجی می‌آوردید

پایگاه خبری فوتبالی- امروز به مناسبت هفتاد و نهمین سالگرد تاسیس باشگاه استقلال، مراسمی با حضور پیشکسوتان این تیم برگزار شد که در حاشیه این مراسم، بسیاری از پیشکسوتان این باشگاه درباره وضعیت فعلی این تیم صحبت کردند.

به گزارش فوتبالی، در میان پیشکسوتان حاضر در مراسم که با خبرنگاران مصاحبه کردند، مجید نامجومطلق هافبک درخشان سال‌های نه چندان دور استقلال نیز در مقابل دوربین‌ها ایستاد و مصاحبه کرد. 

او در بخشی از صحبت هایش در انتقاد به مدیریت استقلال نسبت به اخراج نکونام در هفته‌های ابتدایی لیگ گفت: ای کاش اخراج نکونام قبل از شروع فصل اتفاق افتاده بود و اگر مدیریت با او مشکل داشت؛ همان قبل از آغاز فصل مثل باشگاه پرسپولیس، یک سرمربی خارجی را جایگزین او می‌کرد و زمان لازم برای شناخت را در اختیار مربی خارجی می‌گذاشت. ولی الان ما در هفته هفتم هستیم و سرمربی خارجی تا بیاید افکارش را به تیم القا کند؛ زمان‌بر است.

البته او در ادامه صحبت‌هایش به نکته جالب توجهی اشاره کرد و گفت اگر این زمان به مربی خارجی داده می‌شود و برنامه ریزی برای نتیجه گیری در نیم فصل دوم و سال آینده باشد؛ این خوب است!

نامجو مطلق در ادامه صحبت هایش معتقد بود اگر مدیران استقلال به دنبال نتیجه گیری در سریع‌ترین زمان ممکن هستند باید فرهاد مجیدی را جایگزین نکونام کنند چون او شناخت خیلی خوبی در مقایسه با سرمربی خارجی نسبت به استقلال و لیگ ایران دارد. اما اگر به دنبال مربی خارجی هستیم باید قطعا زمان لازم هم در اختیار او گذاشته شود. ناگفته نماند که نامجو مطلق در زمان هدایت استقلال توسط فرهاد مجیدی، یکی از دستیاران این سرمربی بود و شاید این اظهار نظر تا حدودی به واسطه ارتباط خوب مجیدی و نامجو مطلق باشد.

مجید نامجو مطلق با انجام ۱۰۰ بازی با پیراهن استقلال، شصتمین بازیکن با سابقه آبی پوشان در طول تاریخ است. او همچنین در طول  این مدت، ۱۵ گل به ثمر رسانده است.

7899