خبر ویژه/ التماس مدیران استقلال به پل لوگوئن برای پذیرش سرمربیگری! ولاسکوئز به خاطر 250 هزار دلار پاسخ منفی داد!

خبر ویژه/ التماس مدیران استقلال به پل لوگوئن برای پذیرش سرمربیگری! ولاسکوئز به خاطر 250 هزار دلار پاسخ منفی داد!

پایگاه خبری فوتبالی- تکلیف سرمربی جدید استقلال چه خواهد شد؟

به گزارش فوتبالی، این سوالی است که هنوز پاسخ مشخصی برایش وجود ندارد و شاید خود مدیران هلدینگ خلیج فارس و استقلال هم ندانند که چه کسی قرار است جای جواد نکونام را روی نیمکت این تیم بگیرد.

پیستو موسیمانه گزینه‌ای بوده که نامش در چند ساعت گذشته بیشتر از هر نام دیگری به گوش رسیده و حتی برخی رسانه‌ها کار او با استقلال را تمام‌شده می‌دانند اما هنوز کسی نمی داند این سرمربی آفریقایی بتواند جای نکونام را بگیرد. درباره او حرف و حدیثهای زیادی به گوش رسیده که برخی غیرقابل انتشار است. فوتبالی تا دقایقی دیگر گزارش کاملی درباره مذاکره با موسیمانه منتشر خواهد کرد. مربی‌ای که سوژه اختلاف بین هلدینگ و باشگاه استقلال شده است.

کار به جایی رسیده که کامنتهای پست آخر صفحه اینستاگرام این مربی، فقط و فقط مربوط به هواداران استقلال است که از او خواسته‌اند هر چه زودترراهی تهران شود. موسیمانه شماره موبایل ایجنتش را هم در صفحه اینستاگرامش نوشته تا همه با او تماس بگیرند. اقدامی عجیب که باعث شده مدیران استقلال برای جذب او، مردد شوند.

به جز موسیمانه، نام والتر ماتزاری – که قرار بود قبل از گاریدو سرمربی پرسپولیس شود – و همچنین پابلو ماشین اسپانیایی هم به عنوان گزینه‌های نهایی باشگاه استقلال در برخی رسانه‌ها مطرح شده است که کسی نمی داند چقدر صحت دارد. 

این وسط و آنطور که خبرنگار فوتبالی مطلع شده، مدیران استقلال کماکان به دنبال همکاری با پل لوگوئن هستند. مربی سرشناسی که سمیعی پیش از این حضور او در استقلال را منتفی‌شده اعلام کرده و برایش دلایل مختلفی آورده بود اما حالا خبر رسیده که کار مدیران استقلال و به خصوص سمیعی، به التماس از لوگوئن افتاده که بلکه قبول کند و به تهران بیاید و شاید به همین دلیل است که شاید از نظر مدیران استقلال، پرونده او بسته نشده است.

 ولاسکوئز اسپانیایی هم گزینه‌ای بود که بر سر مسایل مالی و اختلاف 250 هزار دلاری، در اصل قرارداد به بن بست خورد. باشگاه استقلال برای او عدد 250 هزاردلار را آپشن تعریف کرده بودند اما می خواستند 750 هزار دلار سالیانه به او بدهند اما او یک میلیون دلار می‌خواست و 250 هزار دلار را برای آپشن درنظر گرفته بود.

البته که نباید از کنار گزینه همکاری با سهراب بختیاری‌زاده تا پایان نیم‌فصل اول هم به سادگی عبور کرد. مربی‌ای که اگر در دو بازی بعدی استقلال – مقابل ذوب آهن در لیگ برتر و النصر در لیگ نخبگان آسیا – نتیجه بگیرد، شانس زیادی برای ماندن روی نیمکت استقلال به عنوان نفر اول خواهد داشت.

حالا باید منتظر ماند و دید که طی روزها یا ساعات آینده چه اتفاق جدیدی در این زمینه رخ خواهد داد. این احتمال را هم باید در نظر داشت که شاید مدیران استقلال با گزینه مورد نظرشان که اسمش رسانه‌ای هم نشده، به توافق نهایی رسیده باشند و همین امروز و فردا، به صورت رسمی از او رونمایی کنند.

فعلا که سرگیجه، بهترین واژه در توصیف وضعیت فعلی استقلال است!

توضیح فوتبالی: تا دقایقی دیگر، از گزینه جدید باشگاه استقلال، در پایگاه خبری فوتبالی رونمایی خواهد شد. یک مربی سرشناس که رزومه قابل توجهی داشته و سابقه کار در باشگاههای بزرگ اروپایی را دارد اما حیف که سن او بالاست!

1984