پیش‌بازی استقلال خوزستان - مس رفسنجان؛ بوژوویچ به تیم بدون سرمربی رسید!

پیش‌بازی استقلال خوزستان - مس رفسنجان؛ بوژوویچ به تیم بدون سرمربی رسید!

پایگاه خبری فوتبالی - مس رفسنجان باید در نبود محرم نویدکیا به مصاف استقلال خوزستان برود.

به گزارش فوتبالی، از چارچوب هفته هشتم لیگ برتر، استقلال خوزستان در اهواز میزبان مس رفسنجان است. دیداری که نارنجی‌پوشان رفسنجانی باید بدون سرمربی خود یعنی محرم نویدکیا پشت سر بگذارند و باید دید مس بدون سرمربی مقابل میزبان خود چه نتیجه‌ای خواهد گرفت.

استقلال خوزستان این فصل با اینکه با سرمربی خارجی خود یعنی میودراگ بوژوویچ، شکل متفاوت‌تری نسبت به فصل گذشته گرفته ولی این تیم در پایان هفته هفتم با کسب ۶ امتیاز جزو تیم های پایین جدولی محسوب می‌شود و آبی‌های خوزستانی امیدوارند با کسب برتری خانگی مقابل مس بحران زده بتوانند شرایط خود را در جدول سر و سامان بخشند.

در سمت مقابل مس رفسنجان قرار دارد که این روزها با استعفای محرم نویدکیا شرایطی نه چندان مناسب را پشت سر می گذارد. نارنجی‌ها که پس از تصمیم جدایی نویدکیا هنوز موفق به راضی کردن این سرمربی و یا انتخاب سرمربی جدید نشده‌اند، با هدایت امیرحسین پیروانی باید این مسابقه را پشت سر بگذارند.

دو تیم استقلال خوزستان و مس رفسنجان تا کنون دو بار مقابل یکدیگر در لیگ برتر قرار کرفته‌اند که حاصل کار کسب دو پیروزی برای آبی‌های خوزستانی بوده و شاگردان میودراگ بوژوویچ امیدوارند که فردا هم بتوانند این روند را ادامه دهند.

نتیجه هفته گذشته: استقلال خوزستان با یک گل در اهواز به سپاهان باخت و مس در رفسنجان با همین نتیجه از شمس آذر قزوین شکست خورد.

وضعیت در جدول: استقلال خوزستان با ۶ امتیاز سیزدهم است و مس رفسنجان با ۵ امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد.

هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران

استقلال خوزستان - مس رفسنجان

پنج‌شنبه ۲۶ مهر ساعت ۱۸:۳۰

ورزشگاه غدیر اهواز

1997