سه ستاره بایرن مونیخ در تیررس منچستریونایتد

سه ستاره بایرن مونیخ در تیررس منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی- منچستریونایتد تصمیم دارد برای بازسازی تیم خود به فعالیت نقل و انتقالاتی‌اش را ادامه دهد و به دنبال جذب سه بازیکن از بایرن مونیخ است.

به گزارش فوتبالی، منچستریونایتد از جمله تیم‌های فعال در بازار نقل و انتقالات امسال بود. باشگاهی که با مدیران جدید خود پا به عرصه نقل و انتقالات گذاشت و در آن چند بازیکن جدید به خدمت گرفت. ماتیس دلیخت، نصیر مزراوی، جاشوا زیرکزی، لنی یورو و مانوئل اوگارته‌، خریدهای تابستانی شیاطین سرخ بودند. اما این تیم هنوز در تیم خود با مشکلات زیادی مواجه است و ورود بازیکنان جدید نیز نتوانست دردی را دوا کند. حالا اریک تن هاگ، سرمربی هلندی منچستریونایتد در آستانه اخراج قرار دارد و باید دید دوران پس از او برای منچستری‌ها چگونه خواهد بود.

با این وجود اما مدیران منچستریونایتد همچنان برنامه‌های نقل و انتقالاتی خود را پیگیری می‌کنند. سه ستاره بایرن مونیخ، یعنی آلفونسو دیویس، لئون گورتزکا و لروی سانه، در لیست خرید منچستریونایتد حضور دارند و باشگاه انگلیسی شرایط این سه بازیکن را زیر نظر دارد.

البته شانس آن‌ها برای خرید آلفونسو دیویس زیاد نیست، چون این بازیکن توافقات شخصی را با مدیران رئال مادرید حاصل کرده و به احتمال زیاد تابستان سال آینده به صورت رایگان راهی تیم اسپانیایی می‌شود. البته هنوز چیزی به صورت رسمی اعلام نشده است. اما لئون گورتزکا و لروی سانه هنوز شرایط نامشخصی دارند و منچستریونایتد می‌تواند آن‌ها را به خدمت بگیرد.

1428