ادعای میثاقی/ عاقبت جملات نسنجیده در کنفرانس خبری؛ فکری 4 ماه محروم و 500 میلیون تومان جریمه!

ادعای میثاقی/ عاقبت جملات نسنجیده در کنفرانس خبری؛ فکری 4 ماه محروم و 500 میلیون تومان جریمه!

پایگاه خبری فوتبالی- محمود فکری با یک محرومیت فوق‌العاده سنگین روبه‌رو خواهد شد!

به گزارش فوتبالی، چند روز پیش بود که محمود فکری در کنفرانس خبری بعد از بازی مس شهر بابک و ساپیا که با برتری 2 بر یک مسی‌ها همراه شد جملاتی را درباره انتخاب سرمربی بعدی استقلال بر زبان آورد که همه را حیرت‌زده کرد و همه از این اتفاق عجیب شوکه شدند. سرمربی سابق استقلال صحبت‌هایی کرد که واقعا قابلیت انتشار ندارد و اصلا اخلاقی هم نیست که به آن‌ دوباره اشاره شود!

با این حال و برخلاف معمول، کمیته انضباطی خیلی زود وارد عمل شد و فکری را موقتا محروم کرد تا به سرعت به پرونده او رسیدگی کند. در این میان حتی مدیران تیم مس شهربابک هم از سرمربی تیم خود حمایت نکردند و از اقدام عجیب فکری حسابی سرخورده و شگفت‌زده شده بودند!

محمود فکری روز گذشته با مصاحبه کوتاهی که با یک سایت خبری داشت از بیان آن جملات عجیب ابراز ندامت کرد و از عموم جامعه عذرخواهی و طلب پوزش کرد. 

اما ساعتی پیش محمدحسین میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر، روی آنتن زنده تلویزیونی ادعا کرد که رای کمیته انضباطی درباره پرونده محمود فکری صادر شده و این سرمربی 4 ماه محروم و به پرداخت 500 میلیون تومان جریمه محکوم شده است! قطعا این محرومیت برای فکری سنگین تمام خواهد شد و اگر کمیته استیناف رای او را برنگرداند بعید است که مدیران مس شهربابک بخواهند با او ادامه بدهند. 

مس شهربابک هم‌اکنون با کسب 13 امتیاز از 6 مسابقه در رتبه دوم جدول رده‌بندی لیگ یک قرار دارد و تنها به علت تفاضل گل کمتر نسبت به پیکان از این تیم پایین‌تر است!

9098