عکسی که فلیک از کار کردن با خرید جدید بارسلونا منتشر کرد

عکسی که فلیک از کار کردن با خرید جدید بارسلونا منتشر کرد

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که هانس دیتر فلیک سرمربی آلمانی بارسلونا می خواهد به طور ویژه ای روی وویچک شزنی دروازه بان لهستانی بارسلونا حساب باز کند.

به گزارش فوتبالی ، فلیک به تازگی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی X یا همان توییتر سابق تصویری را منتشر کرده است که در آن می بینیم در کنار شزنی ایستاده است. در این روز ها هانسی فلیک با بازیکنانی که در اختیار دارد، تمرینات بارسلونا را برگزار می کند و بازیکنانش را برای بازی های سخت پس از فیفادی آماده می کند.

با مصدومیت مارک آندره تراشتگن و این که او ادامه فصل را از دست داد، بارسا اقدام به جذب شزنی کرد. شزنی یک بازیکن آزاد بود و بدون تیم مانده بود و حالا در 34 سالگی این شانس را دارد که در بارسلونا خودی نشان بدهد.

بارسلونا پس از این فیفادی، سه بازی حساس مقابل سویا، بایرن مونیخ و رئال مادرید دارد و باید دید که هانسی فلیک به چه شکل قرار است به شزنی بازی بدهد. ایناکی پنیا دیگر دروازه بان بارسلونا هم آماده است هر چند گزارش هایی منتشر شده بود که در آن ها گفته می شد بارسلونا به پنیا اعتماد ندارد و در تابستان بعدی بارسا حتما به سراغ خرید دروازه بان جدید می رود.

1470