بررسی ادعای جدید سمیعی؛ لوگن به‌علت رسانه‌ای شدن و ایمیل منتفی شد یا بندهای قرارداد؟

بررسی ادعای جدید سمیعی؛ لوگن به‌علت رسانه‌ای شدن و ایمیل منتفی شد یا بندهای قرارداد؟

پایگاه خبری فوتبالی- فرشید سمیعی هنوز اشتباهات خود در‌ مورد پیشنهاد به لوگن را نمی‌پذیرد و اعتقاد دارد مسائل دیگری باعث شده حضور این سرمربی فرانسوی در ایران منتفی شود.

به گزارش فوتبالی، اوضاع نیمکت استقلال به‌معنای واقعی کلمه پیچیده است و سرنوشت آن در آستانه دیدار با ذوب‌آهن و النصر مشخص نیست.

در این مدت گزینه‌های زیادی به استقلال لینک شده‌اند اما سمیعی و شهریاری تا این لحظه با هیچ‌ گزینه‌ای به توافق نرسیده‌اند.

ریکاردو ساپینتو، فرهاد مجیدی، آندره‌آ استراماچونی، ولاسکوئز، گراسیا، پیتسو موسیمانه، لوگن و… افرادی هستند که در مقطعی نام آن‌ها پیرامون هدایت استقلال شنیده شده اما هنوز خبری از اعلام رسمی باشگاه استقلال نیست.

از بین تمام گزینه‌های مطرح شده، لوگن نزدیک‌ترین سرمربی به نیمکت استقلال بود اما بنا به دلایلی توافق با او حاصل نشد و این سرمربی نپذیرفت که به ایران بیاید.

فرشید سمیعی در مصاحبه‌های خود تاکید کرده بود لوگن به‌دلیل پیام‌های تهدید آمیزی که برای همسر او ارسال شده بود و البته هشدار سفارت فرانسه به ایران سفر نکرد و با آبی‌ها به توافق نرسید اما پایگاه خبری فوتبالی چند روز پیش خبر داد مسائل دیگری در عدم توافق لوگن با استقلال تاثیرگذار بوده است.

اولین ایراد پیشنهاد استقلال به اوگن این بوده که آبی‌ها تاریخ مشخصی را برای گرفتن پاسخ نهایی از لوگن درج نکرده بودند.

مساله بعدی به عدم تناسب در میزان پاداش‌های لوگن برمی‌گردد. ظاهرا در مجموع 20 درصد مبلغ کل قرارداد به عنوان پاداش به او پیشنهاد شده بود؛ 5 درصد برای قهرمانی در لیگ برتر، 5 درصد برای قهرمانی در جام حذفی، 5 درصد برای قهرمانی در لیگ نخبگان آسیا و 5 درصد هم برای پیروزی در دربی تهران!

مساله بعدی هم در این پیشنهاد دیده می‌شد این بود که باشگاه استقلال برای لوگن مشخص نکرده که چند دستیار و با چه عناوینی برای کادر فنی در نظر گرفته است. قاعدتا هیچ سرمربی چنین قرارداد پرابهامی را امضا نمی‌کند و عدم توافق لوگن با مدیران استقلال موضوع عجیبی نیست.

البته این تمام موضوع نیست و سمیعی حتی مدعی شده بود برای لوگن ویزا گرفته که این موضوع صحت ندارد. مدیرعامل استقلال تاکید کرده بود ویزای توریستی برای سرمربی فرانسوی صادر شده اما علاوه‌بر اینکه ویزایی صادر نشده، بلکه در این مواقع ویزای فرودگاهی صادر می‌شود و پس از توافق ویزای کار برای گزینه خارجی صادر می شود.

با همه این اوصاف، دروغ‌های سمیعی در مورد قرارداد لوگن تمامی ندارد و حالا مدیرعامل استقلال رسانه‌ای شدن اسم لوگن را دلیل منتفی شدن حضور او اعلام کرده است. سمیعی در جدیدترین مصاحبه خود تاکید کرد که اگر او در مذاکرات با لوگن تاخیر می‌انداخته، می‌توانسته با مرد فرانسوی به توافق برسد!

مشخص نیست سمیعی تا چه زمانی می‌خواهد به روند عجیب خود ادامه دهد و با احساسات هواداران بازی کند.

۵۷۹۳